Bæsj på 15 måneders barn.

Snart4kids

Gift med forumet
Min sønn på 15 måneder har så mye løs bæsj . Er det normalt, trodde de skulle ha litt hardere bæsj nå.I familien hans har mange gluten allergi.De tok blod prøver da han var 10 måneder og sa han hadde "gene" men ikke allergien enda så han kunne spise vanlig mat. men han kunne evt få det senere i barndomen eller voksen livet.Vi skal på kontroll på fredag så da skal jeg ta det opp.Magen hans fordøyer ikke rosiner heller, er det normalt?
Han har gjevn bæsj 5-7 ganger i uka.

Min hadde normal "voksenbæsj" på den tiden :)

skriver for og se

Min lille på 15 mnd kan også ha løs bæsj i blant. Men som regel er det "voksenbæsj". Har faktisk egentlig aldri tenkt over det. Om jeg skal tippe, så vil jeg anta at det er 1 løs bleie per 3 harde omtrent. :) hehe. 

Ok, her er det løst hele tiden :o

Jednibor skrev:

Spiser han mye babymat? altså babymiddag, sånn dessert på glass o.l? såfall kan det være derfor. Hva mener du med løst forresten da? Som diare eller bare løs konsistens på bæsjen? (delikat innlegg det herre her :P)

Jednibor skrev:

Spiser han mye babymat? altså babymiddag, sånn dessert på glass o.l? såfall kan det være derfor. Hva mener du med løst forresten da? Som diare eller bare løs konsistens på bæsjen? (delikat innlegg det herre her :P)

Sønnen min spiser ikke baby mat. Han spiser Yuhurt,brødsiver og vanlige middager :)
Løs avføring noen ganger er det tynt som diare.

Back
Topp