Bæsj... Igjen :p

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Her er det kun pupping, og lillegull har stort sett bæsj i bleia hvert skift. Noe som igjen fører til at hun blir sår. Skifter ofte, og smører med inotyol, men får det ikke helt bort. Er det normalt med bæsj (ikke mye) i hver bleie? Og har noen tips til sår rumpe?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det bæsj en gang i uka ca,så tror det meste er vanlig. Min får bare pupp han også.

Her er det også bæsj ved omtrent alle bleieskift.. Går mange bleier i løpet av en dag!! Vi smører også med inotyol, og synes det funker bra. Ellers er det lurt å la rompa få lufte seg litt innimellom. Det er alltid like spennende her, for plutselig kommer det bæsj i rakettfart :p Har lært meg til å holde bleia opp foran nå :p

Her er det også bæsj ved omtrent alle bleieskift.. Går mange bleier i løpet av en dag!! Vi smører også med inotyol, og synes det funker bra. Ellers er det lurt å la rompa få lufte seg litt innimellom. Det er alltid like spennende her, for plutselig kommer det bæsj i rakettfart :p Har lært meg til å holde bleia opp foran nå :p
Slik er der her også :p skikkelig fart på sakene :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det bæsj en gang i uka ca,så tror det meste er vanlig. Min får bare pupp han også.
Har det vært sånn lenge? Mi bæsja hver dag, frem til lørdag- siden har hun ikke bæsjet.Starta liksom så plutselig med mellomrom. Vet jo det er vanlig men hun virker litt plaget av det. :(

Har det vært sånn lenge? Mi bæsja hver dag, frem til lørdag- siden har hun ikke bæsjet.Starta liksom så plutselig med mellomrom. Vet jo det er vanlig men hun virker litt plaget av det. :(
Han har vært sånn siden fødselen. Hs var ikke så veldig bekymra. Han virker ikke noe spesielt plaget med det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp