Bæsj.. Hvor ofte?

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Hvor ofte skal egentlig våre små bæsje? Mathias har ikke bæsjet siden søndag, og jeg begynner å bli litt skeptisk:confused:
Han har vært veldig urolig de siste dagene, og greier lissom ikke helt å Finne roen. Han får 1 flaske med mme, og vi tar alltid i maltekstrakt. Utenom det får han bare morsmelk.
Er det vanlig at de bæsjer så skjeldent? Frem til søndag bæsjen han hver dag.
Noen råd, fine damer?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min mellomste bæsjet ca. hver 14.dag! Spurte hs og barnelegen om det var normalt og det var det så lenge hun fikk morsmelk. Var visst normalt opp mot 16 dager dersom de fikk mm. Vil nok tro den ene flaska du gir ikke har så mye å si og at det derfor er helt normalt at han ikke har bæsjet siden søndag. Siden han er urolig nå er det sikkert noe i vente;) Merker det på lillemor her at hun blir ganske urolig når hun må bæsje, og hun er også sånn som ikke bæsjer hver dag!

Her væsker knøttet på fire dager 4gangrr om dagen. Storebror hadde en periode hvor han bare bæsja en gang i uka, så en gang om dagen. . Tror veldig forskjellig er normalt.

-=[herq]=-

De e like vanlig at de bæsjer 10 ganger for dag som hver 10'ende dag.
Spørs om du skal vurdere å bruke febermåleren, så kommer det vel rimelig fort :)

Tusen takk dere. Nå er jeg litt roligere ;-)

De e like vanlig at de bæsjer 10 ganger for dag som hver 10'ende dag.
Spørs om du skal vurdere å bruke febermåleren, så kommer det vel rimelig fort :)
Bruke febermåler?? Bare stikke den inn? Er ikke det farlig?

Her er det bæsj i hver eneste bleie, så forskjellene er vel store!
Om han har luft/vondt i magen, hjelper det å sykle litt med bena :)

Her er det bæsj kvar gang eg Skjekker bleien, til tross for at han kun får mm. Så veldig forskjell ja..

Hun her hadde ikke bæsjet på fem dager og var veldig urolig. Tok en Q-tips med vaselin på og stakk bomullsdelen inn i stumpen og vrei litt rundt. Holdt så beina hennes opp mot magen med stumpen litt løfta opp - og da kom det i strie strømmer, tok ikke slutt :P Prøv det du :)

Her er det også bæsj flere ganger om dagen, men som de andre sier er nok begge deler like mormalt:-)

Nå kom det faktisk;) MASSE!!! så da er det problemet borte (for drnne gang...)
Tusen takk for innspill, alle samnen ;-)

Her er det bæsj i 95% av bleiene vi bytter :p

Back
Topp