bæsj ? hjelp pls

Juletre_

Betatt av forumet
babyen min hadde bæsj i bleie på fredag formiddag, altså en full en en. Og neste var først i morres og bittelitegran, ca ingenting ... det er gått to dager ... hva gjør jeg ? ringe legevakta ? han får MME og litt av MM..

det kan faktisk gå ett par dager uten at babyen bæsjer i det hele tatt...
så du kan nok ta det helt med ro[:)]

Får babyen mme kan det gå 2 døgn uten  at du trenger tenke på det [:D] med mm kan det vel gå 14 dager tror jeg ?! 

ville nok vente med å ringe legevakten, de kommer ikke til å gjøre noe. hvis babyen ikke har noe ubehag, så kan du bare ta d helt med ro. for han bæsjet jo i går, og litt i dag. så da er d jo to dager på rad. men om d går 2-3 dager uten, ville jeg kanskje massert litt hvis den gir uttrykk for ubehag.

takk jenter [:)] skal nok roe meg litt ned og vente litt. han virker jo fornøyd [:)] stortsett [8|]

ORIGINAL: Juletre_

babyen min hadde bæsj i bleie på TORSDAG!!! formiddag, altså en full en en. Og neste var først i morres og bittelitegran, ca ingenting ... det er gått to dager ... hva gjør jeg ? ringe legevakta ? han får MME og litt av MM..

det går i ball her sorry [:)]

Det du kan gjøre er evt. å ta tempen i baken, det stimulerer og gjør at avføringen kommer lettere ut om det er noe der [:)]

alt i orden, fant det jeg skulle i bleie klokken 6 i morres [:D] sånn er det å være førstegangs mor (og litt hysterisk he he ... ) [:)] ha en flott søndag jenter !

Back
Topp