Bæsj flere gang om dagen?

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har en på 3,5 mnd som har hadd mange avføringer om dagen i det siste. I går var det 4 gang og i dag er det allerede 2 gang. Vanligvis har han 1 gang om dagen. Han fikk pittelitt grøt på lørdag, kan det være at magen har slådd sg vrang av det. Virker ikke som han har vondt eller er utilpass.
 
Vi har 6-7 møkkbleier alltid så merker ingen forskjell etter vi begynte med grøt, men helsesøster varslet at det ville kunne endre seg både i hyppigheten og konsistens, men det ville gå seg til igjen sa hun..
 
Hun her sparer opp, bæsjer hver 3. eller 4. dag. Rinner over hver gang, bæsj opp til under armene :p
 
Her er det annenhver uke :/ De sier det meste er normalt hvis man ammer iallefall.
 
Min bæsjer 1-2 ganger en dag og neste dag er det opp til 4 store bleier. Vært sånn siden han begynte å få velling på kvelden :) nå får han det morgen å kveld. Har ikke merka noe forskjell ;)
 
Vi er litt sparsomme av oss og har en bæsjebleie i ny og ne :P Da kommer det til gjengjeld en del om gangen ;) alt er normalt. I begynnelsen hadde vi 1-2 bleier om dagen, plutselig gikk vi flere dager uten.
 
2 uker eller mer mellom hver gang her. Stakkars babyen min har sååå vondt de siste dagene før det kommer. :( Ammer så da sier de jo at man ikke skal gjøre noe med det. Men jeg vet ikke hva vi skal finne på snart. :( Gråter og fiser masse.
 
Vi er litt sparsomme av oss og har en bæsjebleie i ny og ne :P Da kommer det til gjengjeld en del om gangen ;) alt er normalt. I begynnelsen hadde vi 1-2 bleier om dagen, plutselig gikk vi flere dager uten.
Den som sparer, den har ;)
 
Back
Topp