Bærum sykehus

Cathee

Gift med forumet
Noen som har født der å kan si hvordan det er??

Skal føde der, har hittil fått kjempegod oppfølging av jordmødre og lege der pga tvillingsvangerskap! [:)]

Det som er greia, er at jeg har hørt kun negativt om det sykehuset. Men, bor i Bærum å det hadde vært greit å være der. Men, mange sier at jordmødrene er dritt sure, å veldig frekke. Å at sykehuset ikke er noe bra generelt. Så jeg blir litt skeptisk [&:]

Har kun positive ting å si om Bærum sykehus og vil anbefale det til alle!![:)]

Jeg fødte der og er knall fornøyd med både jordmor og oppholdet[:)]

De to jordmødrene jeg har vært mye i kontakt med der er veldig blide og hyggelige, legen også!

ORIGINAL: *agatblonde*

ORIGINAL: Cathee

Det som er greia, er at jeg har hørt kun negativt om det sykehuset. Men, bor i Bærum å det hadde vært greit å være der. Men, mange sier at jordmødrene er dritt sure, å veldig frekke. Å at sykehuset ikke er noe bra generelt. Så jeg blir litt skeptisk [&:]

supersussi og stancie er vel ikke akkurat fornøyde,om jeg ikke husker helt feil..
men jeg vet jo ikke da! kan jo hende de hadde "uflaks"[8D]

Nei, tror det de var et par av de jeg har hørt bare negativt fra.. Så jeg er så usikker. Vil jo ikke ha dritt kjærringer rundt meg når jeg føder. Å det finns mange som har jobba litt for lenge på samme plass!

Jeg fødte der sist og skal føde der igjen.
Var kjempefornøyd sist, men var på familierom og ikke barsel og fikk ikke den oppfølgingen jeg skulle hatt.
Ble lagt inn igjen på barsel og fikk skikkelig fin oppfølging på alt!
Kjempefornøyd og gleder meg til juni!

[:D]Jeg fødte på Bærum ,og hadde en kjempefin opplevelse! Fantastisk koselige jordmødre - og under fødselen var det en barnepleier som het Eple[;)] der - verdens koseligste dame!!!(hun var fra Fillipinene eller noe - navnet hennes betydde eple ,så alle kaldte henne det[:)])
Eneste bakdelen var jo at Alexander ble syk ,og derfor overført til nyfødtintensiv på Riksen - men det gikk jo greit det også! Fikk god oppfølging fra begge sykehus[:D].

Back
Topp