Bæring

Miliane88

Elsker forumet
Januar 2017
Septemberbarna 2019
Noen som bærer sine søte små? Evt hva bruker dere? :) Har selv en mei tai og et sjal, men syes foreløpig sjalet e best å bruke ;) Ikke brukt det så mye, må øve litt mer, men lillegutt stortrives å sitte i det :)

Bærer mye i ergobaby 360 og veldig fornøyd med den :) Har også bæresjal, men ble å trappe ned litt på bruken av den siden selen er raskere av og på, og blir ikke like svett :P

Ingen bæring her enda (annet enn byssing på kvelden når han er urolig). Men skal få låne en bæresele av ei venninne etterhvert, så vi får sett om mini trives med det før vi evt. kjøper selv [emoji4]

Vi bærer i sjal :)

Eneste måten å få han til å sove på på dagtid, så ja bærer myye. Har ergobaby adapt og har bestilt et sjal. Adapten kan bli veldig varm, jeg svetter som en gris men lille koser seg [emoji23] blir bra med sjal til sommern [emoji4]

Vi har en bæresele, men lillegutt liker ikke sitte i den. Blir bare gråt. Så om noen har noen tips for tilvenning, så kjør på ;)

Bruker moby, elastisk bæresjal. Fikk låne av en venninne. :) når han blir større blir det kanskje ergobaby.

Vi har en bæresele, men lillegutt liker ikke sitte i den. Blir bare gråt. Så om noen har noen tips for tilvenning, så kjør på ;)

Vet jo ikke hva du bruker, men en del bæreseler skal ikke brukes når de er små, fordi det blir feil for hoftene og ryggen. Kanskje han syns den er vond?

Vet jo ikke hva du bruker, men en del bæreseler skal ikke brukes når de er små, fordi det blir feil for hoftene og ryggen. Kanskje han syns den er vond?
Det er babybjørn. Sto at den kunne brukes fra 4 kg. Jeg syns han blir veldig ut med bena, men han ligger jo sånn på meg ellers, så jeg vet ikke.

Bruker ergobaby men egentlig ikke så ofte, syntes den er styrete

Det er babybjørn. Sto at den kunne brukes fra 4 kg. Jeg syns han blir veldig ut med bena, men han ligger jo sånn på meg ellers, så jeg vet ikke.

Babybjørn er jo en av de som blir kritisert veldig for at de ikke er bra for hoftene. Forskjellen fra når han ligger på deg, er at nå henger vekta hans fra hoftene i den posisjonen. Når han ligger er jo vekta spredt utover overkroppen og hodet, i hovedsak. :) hadde prøvd noe annet, kanskje noen har et sjal eller en meitai eller noe du kan få prøve, for å se om lillemann liker det bedre?

I dag er det mye bæring, baker kake nå i 3 timer :hilarious::hilarious:
Vi har baby bjørn, har ikke brukt den mye.

Veldig fornøyd med Ergobaby Adapt, men det er for kaldt til å bære ute føler jeg. Brukte den mye i Spania da :)

Babybjørn er jo en av de som blir kritisert veldig for at de ikke er bra for hoftene. Forskjellen fra når han ligger på deg, er at nå henger vekta hans fra hoftene i den posisjonen. Når han ligger er jo vekta spredt utover overkroppen og hodet, i hovedsak. :) hadde prøvd noe annet, kanskje noen har et sjal eller en meitai eller noe du kan få prøve, for å se om lillemann liker det bedre?
Da er det ikke bare jeg som er pysete som syns den er litt ekkel da! Er skeptisk til sjal ifht luft og sånn, men da kan vi jo bare vente litt. Ikke noe stort savn enda :)

Da er det ikke bare jeg som er pysete som syns den er litt ekkel da! Er skeptisk til sjal ifht luft og sånn, men da kan vi jo bare vente litt. Ikke noe stort savn enda :)

Mange måter å knyte sjal på, og de skal være sånn at man ikke trenger å flytte på stoffet for å sjekke til babyen for eksempel. Og de skal være tett inntil og slik at man kan se hodet osv. Er godt forbøyd med det til den størrelsen vi er på nå. :) veldig kjekt å ha en måte å bære på da. Det er så lett å ha med på ting, for eksempel på bygdecafe. Da han ble trøtt og surkete bare gikk jeg en runde i lokalet, så sov han mot brystkassen min til vi skulle hjem, og jeg hadde hendene fri. :) på ettermiddagene når han er trøtt og surkete roer han seg godt oppi der :)

Vi fikk arve en Babybjørn bæresele. Både jeg og mini hatet den [emoji28] Så den gikk rett ned i posen sin igjen.

Jeg har elastisk sjal, moby wrap. Brukte det MYE i starten, litt mindre nå :) tenker å kjøpe ergobaby 360 snart :)

Vurderer også å kjøpe ergobaby 360 eller adapt, så man kan ha et kjapt og enkelt alternativ til sjalet :)

Har ergobaby adapt, men har brukt det lite da baby ikke får sett noe i det siden han er inn mot brystet mitt. Han er en nysgjerrig liten kar og vil helst sitte utover eller kikke over skuldra så han får sett noe :p

Back
Topp