Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en bæresele, men lillegutt liker ikke sitte i den. Blir bare gråt. Så om noen har noen tips for tilvenning, så kjør på![]()
Det er babybjørn. Sto at den kunne brukes fra 4 kg. Jeg syns han blir veldig ut med bena, men han ligger jo sånn på meg ellers, så jeg vet ikke.Vet jo ikke hva du bruker, men en del bæreseler skal ikke brukes når de er små, fordi det blir feil for hoftene og ryggen. Kanskje han syns den er vond?
Det er babybjørn. Sto at den kunne brukes fra 4 kg. Jeg syns han blir veldig ut med bena, men han ligger jo sånn på meg ellers, så jeg vet ikke.
Da er det ikke bare jeg som er pysete som syns den er litt ekkel da! Er skeptisk til sjal ifht luft og sånn, men da kan vi jo bare vente litt. Ikke noe stort savn endaBabybjørn er jo en av de som blir kritisert veldig for at de ikke er bra for hoftene. Forskjellen fra når han ligger på deg, er at nå henger vekta hans fra hoftene i den posisjonen. Når han ligger er jo vekta spredt utover overkroppen og hodet, i hovedsak.hadde prøvd noe annet, kanskje noen har et sjal eller en meitai eller noe du kan få prøve, for å se om lillemann liker det bedre?
Da er det ikke bare jeg som er pysete som syns den er litt ekkel da! Er skeptisk til sjal ifht luft og sånn, men da kan vi jo bare vente litt. Ikke noe stort savn enda![]()
Da er det ikke bare jeg som er pysete som syns den er litt ekkel da! Er skeptisk til sjal ifht luft og sånn, men da kan vi jo bare vente litt. Ikke noe stort savn enda![]()