Bæring av baby

~Blikk~

Elsker forumet
Noen her som har erfaring eller planer om hva de vil bære babyen med når de små kommer ut?

Bæresjal, tenkte eg ! Slite minimalt på ryggen, har ein babybjørn og ei slynge, men bæresjalet er best da det er minst "slitsomt" ;-)

Har ergo bæresele til storesøster.. Blir å kjøpe nyfødt innlegg til denne:)

Bæresjal DEFINITIVT!!

Jeg er 100 % sikker på at det var en av grunnene for hvorfor storebror var så rolig baby. Han elsket å bli bært i sjalet, kunne sove i 3-4 timer i strekk.. Koste seg bare kjempe masse.

Har manduka. Den er utrolig god. Fikk den ikke før lille gutt var 8 mnd. Men den er gull verd. Kjenner ingen vekt i det hele tatt. Anbefales! Kan brukes fra ny født og oppover. :)

Armene til å starte med, baby bjørn når den lille har blitt eldre, det var det vi gjorde med vesla og jeg ser ingen grunn til forandring :) 

fnuggi skrev:
Bæresjal DEFINITIVT!!

Jeg er 100 % sikker på at det var en av grunnene for hvorfor storebror var så rolig baby. Han elsket å bli bært i sjalet, kunne sove i 3-4 timer i strekk.. Koste seg bare kjempe masse.

Samme her! Godt og trygt både for mor og barn <3

Bæresjal og ergo:) To gode ting som er ergometrisk riktig for babyen:)

Sydde mei tai til guttungen, så kommer til å bruke den nå også. Så får vi se om det ikke handles noe kjekt når vi er i Sverige, Danmark og London i sommer.

Får kjøpt bæresjal i de aller fleste babybutikker nå har jeg inntrykk av. Får kjøpt brukt på finn også.
Jeg råder dere som skal kjøpe sjal til å gå i en butikk for å få det demonstrert før dere kjøper, det var hvertfall jeg glad for at jeg gjorde. Øvde et par ganger hjemme også satt teknikken veldig fort! Mange blir litt skremt av så mange meter stoff, men gosh så genialt!

Sydde mei tai til lille snupp og har babybjørn så blir vel å bruke disse. Bærte ikke så mye i dem sist hlr, så får se babyen an..;-) Brukte vippe stolen for d meste og vogna, rolig baby så var ganske bortskjemt:-)

Sist hadde jeg baby bjørn men likte den ikke så var lite brukt. Den satt ikke godt.

Fikk låne et bæresjal også men brukte det aldri for skjønte ikke hvordan jeg skulle knyte det.

Usikker å hva jeg skal ha denne gangen men veldig kjekt med noe å bære de i..  :)

Gleder meg til å bruke mobywrapen igjen: )

Back
Topp