Bærgænsare :)

Jessjess

Elsker forumet
I morgen arrangeres det ett mai-mamma-treff på Egon i byn! :) :) Vi skal møtes klokken syv :) Er det noen av dere som vil bli med?? :D Beklager at det tok litt tid før det nådde ut her, men håper noen av dere har anledning til å bli med! <3 <3 Gi meg en lyd! =D

Å så koselig da! Jeg er på dans med snuppa til 19 på fredager, så det blir dårlig med tid. Men gjerne med neste gang om det blir flere ;)

Nå blei jeg forvirret, er det ikke torsdag i morgen da?

Det hadde vært kjekt, men er dessverre alene med eldstemann i morgen kveld så passer litt dårlig :-( kanskje en annen gang ;-)

Å det hadde vært veldig koselig, men har desverre ikke mulighet :( Mannen har lovet at han skal hjelpe en kompis.

Men hvilken egon er det snakk om? Kjøttbasaren eller den ved Thonhotell? ;)
Uhm.. den som er der med klostergarasjen :P haha! Gi en lyd om du blir med, må vite hvor mange som blir med i morgen ^^

Å så koselig da! Jeg er på dans med snuppa til 19 på fredager, så det blir dårlig med tid. Men gjerne med neste gang om det blir flere ;)

Du kan gjerne være med siden det er torsdag i morgen ^^ hihi =)

Du kan gjerne være med siden det er torsdag i morgen ^^ hihi =)

Hihi. Ja, jeg var obs på feilen, men orka ikke rette :D Dans i mårra. Hi hi. Men vi må jo ha flere?? Og med babyer og såklart. Trilleturer til Fløyen og soft-is på toppen :D

Hihi. Ja, jeg var obs på feilen, men orka ikke rette :D Dans i mårra. Hi hi. Men vi må jo ha flere?? Og med babyer og såklart. Trilleturer til Fløyen og soft-is på toppen :D
God idè god idè siden eg ikkje kan i morgen heller;)

ÅÅja! =D såklart! =D hihi =) Men.. tar vel banen opp ? hahah

ÅÅja! =D såklart! =D hihi =) Men.. tar vel banen opp ? hahah

Haha :D Vi får se an formen etter fødsel. He he he.. Er jo ganske heavy opp der med vogn da. Trilla vesla opp når hun var 3 år, og 15 kg. Pes! Men det går jo veldig fint å ta banen opp, og ta mindre turer der oppe. Trille opp til brushytten f.eks. :)

Å det hadde vert koselig,men i morgen passer det ikke:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Var det koselig i dag? Når er neste? :P :D

Back
Topp