Bæretøy

Frøydis

Forelsket i forumet
Junilykke 2022
Er det noen som har anbefaling av bæresele? Jeg har hittils brukt sjal, men tenker at vi vil ha sele også.
 
Det er et utrolig stort marked av ulike bæresele:)
Jeg har en gammel Connecta bæresele som er blanding av bæresele/ mei tai.
Jeg har og en ergobaby adapt som jeg syns er veldig grei :)
 
Det er et utrolig stort marked av ulike bæresele:)
Jeg har en gammel Connecta bæresele som er blanding av bæresele/ mei tai.
Jeg har og en ergobaby adapt som jeg syns er veldig grei :)
Ja, jeg vet! Og med ganske begrenset utvalg å teste her jeg bor, så tenkte jeg å høre hva andre syns og har erfaring med.
 
Ja, jeg vet! Og med ganske begrenset utvalg å teste her jeg bor, så tenkte jeg å høre hva andre syns og har erfaring med.
Sniker fra februar. Kanskje det er noen i nærheten som har noe du kunne fått låne/prøvd? Fins mange bærebibliotek rundtomkring i landet og mange privatpersoner med stort utvalg som er villige til å låne ut. På Facebook har du en gruppe som heter «Kjøp og salg bæretøy» der man kan få kjøpt brukte ting. Ellers kan man spørre om tips og råd i gruppa «Norsk bæregruppe» og «Bæregruppa». Kanskje finner du noen der inne som bor i nærheten?
 
Sniker fra februar. Kanskje det er noen i nærheten som har noe du kunne fått låne/prøvd? Fins mange bærebibliotek rundtomkring i landet og mange privatpersoner med stort utvalg som er villige til å låne ut. På Facebook har du en gruppe som heter «Kjøp og salg bæretøy» der man kan få kjøpt brukte ting. Ellers kan man spørre om tips og råd i gruppa «Norsk bæregruppe» og «Bæregruppa». Kanskje finner du noen der inne som bor i nærheten?
Ja, jeg har nettopp blitt medlem i begge gruppene og suger til emg informasjon. Skal prøve å finne ut om noen bor nære meg!
 
Back
Topp