Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har erfaring med baby som hater bæresele, men elsker bæresjal? Min hater selen, men vil ikke kjøpe sjal om han skal hate det og![]()

Kom tilfeldigvis over et sjal når vi var på babyshop. Kjøpte det og har prøvd det nå i går og i dag. Mini trivdes veldig i det og sovnet fort! Skulle ønske jeg prøvde det tidligere, kanskje jeg hadde kommet meg bedre gjennom forrige uke når han ville være klistret til meg 24/7Godt mulig det. Finnes også babyer som hater en type sele, men liker en annen.. Går jo evt an å låne et sjal, f.eks. også.![]()
Kom tilfeldigvis over et sjal når vi var på babyshop. Kjøpte det og har prøvd det nå i går og i dag. Mini trivdes veldig i det og sovnet fort! Skulle ønske jeg prøvde det tidligere, kanskje jeg hadde kommet meg bedre gjennom forrige uke når han ville være klistret til meg 24/7![]()
Elastisk ja, fra ErgobabyHerligEr det elastisk du kom over da? For om du skal kjøpe vevd sjal senere, så anbefaler jeg å kjøpe brukt. De er mykere
![]()

Elastisk ja, fra Ergobaby![]()
Takk for tips!Jess, selv om det står ofte litt høyere maksvekt på dem (står "opp til 16 kg" eller noe på mitt elastiske fra Moby, men.. etter 6-8 kg...), Så blir de etterhvert tunge på skuldrene og siger en del. Så, kan være du ønsker gå over til vevd sjal etterhvert. Og da er brukt å anbefale, for de er gjerne ofte innbrutt, og dermed mykere og enklere å bruke.nye sjal kan være litt stive, og da er de vanskeligere å få knytt slik man vil.