L
Luna30
Guest
Her kan vi diskutere bæretøy og dele erfaringer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte å nevne at jeg i vinter kjøpte en ringslynge. Det er kjempefint, men har ikke brukt det på spebarn. Jeg hadde lest at det var så vanskelig for nybegynnere, men jeg syns det er mye lettere enn sjal. Det var egentlig en gave til sambo som begynte å få vondt i skulderen av all løfting og bæring.Jeg hadde et elastisk sjal med første, det var lettvint men det ga meg ikke så god støtte, jeg fikk fort vondt i ryggen (hadde en fysisk veldige tungt svangerskap så var veldig redusert). Fikk prøve fast vevd sjal og det var mye bedre, men lille var alt for utålmodig så det ble ikke noe med det. Kjøpte en ergobaby 360 men hverken jeg eller lille likte den i det hele tatt. For min del var jeg nok alt for smal, sambo likte den. Vet ikke hvorfor lille ikke likte. Så fikk jeg tak i en angelpack bæresele og det var kjærlighet ved første blikk. Lille sovna faktisk på et par minutter mens jeg prøvde den. Kjøpte også en integra 1, men den var litt for stor og så kom vinteren og det ble lite bæring i sele.