Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilket bæretøy foretrekker dere? Er ikke vant med sjal og kjøpte et billig for å prøve. Har sett at Ergobaby omni 360 er anbefalt av mange.. Vil gjerne ha noe enkelt som både jeg og samboeren kan bruke
Jeg har kjøpt Angelpack bæresele. Den er anbefalt av Bæreglede spesielt for de minste babyene. Jeg er fornøyd til nå det er ikke mulig å bære fremover med den, men det er mest aktuelt når babyen blir større. Når lille blir større vil jeg bruke selen mest på ryggen. Magebæting blir fort tungt.
Jeg hater ergobaby orginal.. men det er nok for at jeg synes den er kronglete å få på. Brukte den igår, og kjenner det er så frustrerende. Er jo lett som ingenting om man får litt hjelp, men man skal jo klare å gjøre det selv også. Jeg får den på, men er liksom ikke så lett som jeg skulle ønske...
Hvis dere skal kjøpe sele anbefaler jeg en sele dere ikke trenger å ha nyfødt innlegg i Det blir veldig knotete og varmt, for både bærer og baby
Angelpack er for eksempel en fin sele til de minste
Eegobaby 360,veldig fornøyd med den, kanskje litt krunglete å få festa klipsen bak på ryggen. Men ikke sånn at jeg opplever det som et problem, klarer utmerket å bruke den uten hjelp. Funker fint med nyfødt som ligger innover mot brystet oppå nyfødtinnlegget, og funker fint å snu baby utover når hen blir større, og fungerer fint å få 2,5 åringen opp og nære henne på ryggen også. Angrer ikke på kjøpet av den
(tror mannen synes den er litt mer krunglete å få på alene, men han har fortsatt brukt den en del
Jeg kjøpte ergobaby omni 360 (nettopp fordi det var så mange som anbefalte den) og er kjempefornøyd! Veldig lett å bruke og passer til både meg og mannen. Selv om den skal passe til nyfødt syns vi den var litt stor de første par ukene, men fra baby var ca 3-4 uker har den vært veldig fin. Kjøpte den med netting for at den ikke skal bli for varm, men det er jo ikke akkurat et problem på denne tiden av året.
Ergobaby adapt har jeg, er virkelig noe av det viktigste babyutstyret jeg har. Mannen reiser mye og hadde seriøst ikke fått gjort noe.
Støtter veldig det med å ha en sele man ikke trenger nyfødtinnlegg i, blir virkelig varmt nok med kun selen når man gjør ting inne. Skulle jeg kjøpt ny sele hadde jeg prøvd å finne en luftigere.