Bæretøy

Jeg gleder meg masse til å bære! Har tenkt å begynne med et elastisk sjal i begynnelsen og bytte til kanskje Mei Tai etterhvert. Velger noe uten for store og stive stropper, da jeg er ganske liten og mannen min er høyere enn meg og vi begge har lyst til å bære. Har hørt at feks Ergobaby kan være litt kinkig å tilpasse når man er litt lav. (156cm)

Jeg :Heartred bæring! Vi har båret alle tre ungene fra de var nyfødte, og det er både enkelt, praktisk og veldig, veldig koselig.
Vi har stort sett brukt elastisk sjal og ringslynge i begynnelsen, og etter hvert gått over til vevd sjal, meitai og klipsseler.

Jeg synes det aller beste alternativet til nyfødte for nybegynnere/uerfarne bærere er elastisk sjal eller elastiske hybrider som Caboo.
Støtter anbefalingen om å melde seg inn i norsk bæregruppe på FB. For de som bor i Oslo og omegn har butikken Bæreglede kyndige ansatte og godt utvalg. Det arrangeres også uformelle bæretreff mange steder i landet.

Jeg [emoji813]red bæring! Vi har båret alle tre ungene fra de var nyfødte, og det er både enkelt, praktisk og veldig, veldig koselig.
Vi har stort sett brukt elastisk sjal og ringslynge i begynnelsen, og etter hvert gått over til vevd sjal, meitai og klipsseler.

Jeg synes det aller beste alternativet til nyfødte for nybegynnere/uerfarne bærere er elastisk sjal eller elastiske hybrider som Caboo.
Støtter anbefalingen om å melde seg inn i norsk bæregruppe på FB. For de som bor i Oslo og omegn har butikken Bæreglede kyndige ansatte og godt utvalg. Det arrangeres også uformelle bæretreff mange steder i landet.
Den butikken må jeg finne, litt greit å få prøvd først. Tror jeg kommer til å like bæring,altså [emoji4]

Den butikken må jeg finne, litt greit å få prøvd først. Tror jeg kommer til å like bæring,altså [emoji4]

Det tror jeg også. :)
Bæreglede holder til i Wessels gate 8 i Oslo sentrum. Websiden deres er her: https://www.bereglede.no/, der er det blant annet en del instruksjoner, tips om valg av bæretøy osv.

Back
Topp