Bæretøy

Toto

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Sikkert tidlig å begynne å tenke på dette,men. Noen som har erfaring ned forskjellig bæretøy? Vi har ergobaby360,men jeg ønsker også å bruke sjal. Er en jungel av bæretøy op nettet,så kanskje noen her har noen anbefalinger?[emoji254]

Følger denne, vi hadde ergobaby 360 og var ikke fornøyd med den. Men trenger noe til nr. 2 nå, siden det er rett under 2 år mellom dem.

Hadde MeiTai til de to minste og var superfornøyd med den. Men det er jo så mange år siden, så det har sikkert skjedd mye på den kanten siden da[emoji85]

Jeg hadde close caboo, som var som et slags ferdigknyttet sjal. Vet ikke hvordan jeg hadde overlevd uten det.

Jeg hadde close caboo, som var som et slags ferdigknyttet sjal. Vet ikke hvordan jeg hadde overlevd uten det.

Kjøpt denne og gleder meg til å bruke den [emoji7]

Sydde selv til førstemann, sånn man kan bruke helt fra baby av. Husker ikke hva den kaltes. Men brukte den svært lite, så kommer ikke til å kjøpe inn noe nå. Får se an behovet.

Jeg ELSKER ergobaby 360, brukte den i over ett år, og kommer til å bruke den neste gang også. Sjal har jeg ikke erfaring med.

Tror jeg skal prøve meg på sjal denne gangen, det ser så behagelig ut for både mor og barn [emoji4]

Kan anbefale å bli med i Norsk bæregruppe på Facebook. Masse nyttige tips om bæring. Jeg synes det var litt overveldende i starten, mange dyre sjal og til tider litt «streng tone», men har fått veldig mange gode tips der inne.
Har brukt close caboo som er er slags ferdigknyttet elastisk sjal de første månedene med baby.

Sniker fra juni'17 :)

Vi har en Fidella Fly Tai som lille trives veldig godt i! Kan også anbefale å gå på bæretreff (se Norsk Bæregruppe på Facebook) og prøve ulikt bæretøy :)

Signerer å sjekke ut bæregruppen på Facebook.. masse god inspirasjon og hjelp å få [emoji177] bæring er drømmen.. må jeg si.. kan ikke skjønner at alle ikke gjør det. Hehe.

Signerer å sjekke ut bæregruppen på Facebook.. masse god inspirasjon og hjelp å få [emoji177] bæring er drømmen.. må jeg si.. kan ikke skjønner at alle ikke gjør det. Hehe.

Må legge til at vi brukte et sino bæresjal helt i nyfødt tiden. Syns det var fint og lett å lære seg. Vårt første sjal som jeg gleder meg til å bruke igjen.

Jeg har veldig lyst å prøve sjal [emoji4] har flere venner som er veldig fornøyd med det [emoji254]

Kan anbefale å bli med i Norsk bæregruppe på Facebook. Masse nyttige tips om bæring. Jeg synes det var litt overveldende i starten, mange dyre sjal og til tider litt «streng tone», men har fått veldig mange gode tips der inne.
Har brukt close caboo som er er slags ferdigknyttet elastisk sjal de første månedene med baby.
Takk for tips [emoji254]

Back
Topp