Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lurt på å kjøpe det[emoji5]Jeg hadde close caboo, som var som et slags ferdigknyttet sjal. Vet ikke hvordan jeg hadde overlevd uten det.
Jeg hadde close caboo, som var som et slags ferdigknyttet sjal. Vet ikke hvordan jeg hadde overlevd uten det.
Det virker kjempe koselig og ikke minst praktiskVi brukte et elastisk sjal i starten, utrolig deilig! Og så meitai etterhvert. Koselig med bæring![]()
Signerer å sjekke ut bæregruppen på Facebook.. masse god inspirasjon og hjelp å få [emoji177] bæring er drømmen.. må jeg si.. kan ikke skjønner at alle ikke gjør det. Hehe.
Har sett på den, så fin[emoji171]Denne kom nettopp opp på Facebook! https://www.jordmorbutikken.no/products/kenguru-baregenser-plum
Takk for tips [emoji254]Kan anbefale å bli med i Norsk bæregruppe på Facebook. Masse nyttige tips om bæring. Jeg synes det var litt overveldende i starten, mange dyre sjal og til tider litt «streng tone», men har fått veldig mange gode tips der inne.
Har brukt close caboo som er er slags ferdigknyttet elastisk sjal de første månedene med baby.