Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva anbefaler dere av bæretøy? Har tenkt på ergobaby og moby wrap, men kanskje dere har bedre tips? Vil ha et sjal til nyfødt, men så vil jeg ha mer en selesak til når han blir litt større
Jeg har brukt elastisk sjal til baby den første tida. Nå har jeg kjøpt vevd sjal og er innmari fornøyd med det! Har også ei ringslynge til kort og lettvint bæring. Mulig det blir en sele senere når hun blir eldre, men foreløpig dekker sjalet behovet og lysten. (hun er 3 mnd nå)
Vi er veldig fornøyd med ergobaby 360 har brukt den fra nyfødt (med innlegg) veldig behagelig og gå med. Jeg og mannen brukte den store deler av dagen når lille hadde kolikk.
Anbefaler at du drar i butikken og prøver alle på. Vi gjorde det. Da kan du se hvilke som passer din kropp best (om du er høy eller lav). Så vi ente på stokkebæresele som gir mest støtte til ryggen og vi synes den var enkles å bruke. Samt at man kan bære ungen fra den er nyfødt til den er 3 år, kan bære på magen med ungen mot og fra deg og på ryggen når ungen er større.
Vi har vært veldig fornøyd med Ergobaby 360. Behagelig og ergonomisk bæring for bærer og barn Prøvde mobywrap men fikset ikke knytingen og alt det styret så kjøpte 360 istedenfor.
Blir nok uansett ergobaby 360 når lillegutt blir litt eldre, men har også sett på me(a)i tai. Hva er forskjellen på vevd og elastisk sjal? Skjønner at det er forskjell I stoff, men hva er best for baby?
Har både sjal og ergobaby 360. Sjalet ble brukt mest da han var 0-3 mnd, Ergobabyen mest nå. Syntes spedbarnsinnlegget var litt varmt og klønete. Best med tett inntil i sjal for de aller minste iallefall
Kjøpte elastisk sjal til den første tiden. Veldig fornøyd. Så hadde jeg ringslynge der man kan bære så barnet ligger, sitter på magen, hofta eller ryggen til å ha på rundt i huset. Og så en mei tai som vi bruker nå som han er litt større. Veldig fornøyd med den!! -type utrooolig fornøyd. Bra comfort for begge og veldig lettvint.