bæretøy

muffinsdronningen

Glad i forumet
hva slags bæretøy har dere, seler/sjal/... og hva slags erfaringer har dere, fornøyd?

virkker som prinsen ikke er helt fornøyd med selen(manduca) og tenker på bæresjal eller lignende.

noen råd og erfaringer?

Jeg digger manduca, men helst når de er blitt litt større. Storebror på 2,5 kan sitte i den enda også. Kjøpte meg mobyrap på ebay jeg som jeg bruker nå. Liker den godt, men blir greit når manducaen passer bedre, så mye kjappere å få på :)

Jeg har aldoria bæresjal som er tynt og fint nå når det er sommer. Det passer fint nå i starten. Har dessuten ergobaby bæresele som jeg såvidt har begynt å bruke. Kjempefornøyd med den, veldig godt hoftebelte og gode skulderstropper. Den kan brukes på ryggen også når barnet er større (opptil 18 kg). Den har dessuten en veldig praktisk lomme med glidelås til mobilen osv.

har ergo bæresele og storbror elsker å sitte i den.. lille søster likte den ikke i begynnelsen, men nå ser det ut til at hun liker den mer og mer :) brukte den en del på hytten og hun sov som en stein i den hver gang hun var i den ;)

Back
Topp