Bæretøy

cilimor

Glad i forumet
Noen som har erfaring med andre alternativ til bæretøy enn baby bjørn(er ikke fan av den)?
Til minsten brukte jeg mye mei tai når han var blitt noen måneder,men hadde bare en ringslynge da han var nyfødt og følte ikke jeg fikk helt dreisen på den.Vurdere elastisk sjal denne gangen,noen som har prøvd og har anbefalinger å komme med??

Jeg hadde elastisk sjal til mi når hun var lita. Men brukte det vel egentlig aldri ute blant folk da, mest hjemme og småe turer rundt omkring her.
Det er ganske genialt og behagelig da, og kan anbefales fra nyfødt av

Når en får dreisen på knytinga så går det som en lek

Vi brukte elastisk helt i begynnelsen, gikk over til vevd sjal etterhvert og da han ble litt større (8-9mndr elns) begynte vi med mei tai. Likte alle sammen til hvert sitt bruk :)

Elastisk sjal til nyfødt er helt fantastisk!
Men meitai er også fint =) Babyen kan sitte i froskestilling i den også. 
Ringslynge er noe jeg ønsker å ha fra starten av nå, kjapp og grei småbæring, det er den perekt til, og så skal det være ganske lett å amme i den =) 

Elsket å bruke elastisk i begynnelsen med Alexander. Krever litt øving for å bli vant med knyttingene, så prøv gjerne på en bamse til å begynne med, og ha gjerne med deg noen når du prøver med babyen de første gangene. Gikk etter hvert over til mei tai, men kunne gjerne også tenkt meg å prøve vevd sjal.

Vi brukte Moby wrap. Bæresjal.
Og det var helt fantastisk, brukte det til han nesten var 1 år.

vi hadde elastisk sjal til guttungen, veldig behagelig og praktisk siden du kan knyte det først og putte babyen oppi etterpå. finnes mange bra videoer på youtube så med litt trening går det ganske greit.
vi har også en manduca vi har brukt mye.
tenker å kjøpe slynge til nye babyen, og en mei tai til å bruke fra starten av.
bæretøy er så utrolig hjelpsomt i hverdagen.

da mini nektet å sove på dagen, sovnet han i bæretøy. og på dager da han bare var sutrete og alt var galt så gjorde bæretøy at han var fornøyd, hodet mitt fikk en pause og jeg fikk gjort litt i hverdagen.

Tror nok det blir en moby wrap her i gården så får jeg prøve å få dreisen på ringslynga med litt trening.Gleder meg masse til å bære den lille!Da minsten var liten var mei taien et must er så glad for at jeg oppdaget tett inn til på nettet.
Ei venninne av meg sydde mei taier til julemessa vår og med god reklame fra gullklumpen min som godt i den ene ble alle solgt på rekordtid.

Back
Topp