Bæretøy tråden

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Inspirert av vogntråden:)

Jeg bar minstemann mye og har mange sjal liggende som jeg gleder meg til å bruke igjen❤

Her kan vi dele råd og tips om bæring og bæretøy❤

#wrapyourbabyinlove❤

Slenger meg på her også jeg :D

Hadde en ErgoBaby 360 forrige gang som ble myye brukt av både meg og far, hadde egentlig lyst på et bæresjal også men ble ikke sånn.

Men DENNE gangen skal jeg ha det, ser så deilig ut å ha dem sånn helt inntil :happy: Når man først må bære dem mener jeg :wacky:
Ergobabyen har litt vel mye stropper og greier, så den hindrer faktisk sikten litt når man lager mat f eks :p men ellers kjempefornøyd med dem,så kommer til å bruke begge deler :)

ErgoBaby Omni 360 var jeg veldig glad i!

Vi hadde Caboo til nyfødtperioden, men det ble jo SÅ varmt :eek: Hadde ikke så mye bruk for det uansett, babyen trivdes godt på gulvet medmagetrening eller i vugge/vogn dersom vi trengte armene fri :) Men vi får nok mer bruk for noe nå med andremann. Åpen for forslag til en god bæresele eller sjal uten så mye hokus pokus! Gjerne en som varer lenger enn nyfødttiden :)

Har brukt mye Ergobaby 360 på tur fra 6 mnd, han elsket den men det var dårlig passform til oss :sorry:

Hadde stokke og sjal til mini. Stokke var ok og sjalet fikk jeg ikke helt til . kjøpe tula free to go etter en stund. Og det var en helt annen opplevelse. Gleder meg til å ta den i bruk igjen :p

Har fortsatt boba bæresele fra sist, den elsket jeg å kan brukes lenge. Både frem og bak næring når barnet er større. Gleder meg til og ta den i bruk igjen :smiley-angelic003

Back
Topp