Jeg ønsker meg bæretøy av et eller annet slag til den lille kommer! Men jeg hører at enkelte merker passer dårligere til oss med store pupper; f.eks BabyBjørn sine. Jeg har NULL peiling på dette, markedet er en jungel, og det er så mye forskjellig å velge i! Jeg er litt rådvill! Har prøvd å finne folk med erfaringer på nett, men synes ikke jeg har blitt noe klokere! Så da prøver jeg her :)
Erfaringer? Noen som kan anbefale noe - alternativt IKKE anbefale.. :) Eller noen som rett og slett har god greie på dette, som kan hjelpe meg? Utforming er ikke så viktig, men jeg ønsker å kunne bruke den noen måneder framover, fra august..! Tanken er å bruke det mer til transport enn til kos.. Eller, finnes det en god kombo?! .....hjelp meg....! :)
Erfaringer? Noen som kan anbefale noe - alternativt IKKE anbefale.. :) Eller noen som rett og slett har god greie på dette, som kan hjelpe meg? Utforming er ikke så viktig, men jeg ønsker å kunne bruke den noen måneder framover, fra august..! Tanken er å bruke det mer til transport enn til kos.. Eller, finnes det en god kombo?! .....hjelp meg....! :)