Bæresjal

Mammatil2smågull

Flørter med forumet
Noen som har anbefaling til bæresjal?
Har bæresele, ergobaby embrace.

Baby vil kun sove i bæresele gående, og jeg tror et bæresjal vil være bedre for han når han sitter i den så mye.

Anbefalinger til gode bæresjal taes mot med stor takk!

Noen som har anbefaling til bæresjal?
Har bæresele, ergobaby embrace.

Baby vil kun sove i bæresele gående, og jeg tror et bæresjal vil være bedre for han når han sitter i den så mye.

Anbefalinger til gode bæresjal taes mot med stor takk!
Jeg er fornøyd med Kuori sin elastisk bæresjal som jeg har brukt til at de var ca 5-6 kg. Deretter har vi gått over til Tula free-to-grow og til slutt Tula sin todler bæresele.

Jeg har flere vevde bæresjal. Til å starte med, er egentlig et helt enkelt bomullssjal i basestørrelse (typisk str 6, men kan være str 5 om du er veldig liten og tynn, eller str7 om du er litt større og/eller høy) og gjerne sånn.. ca 250gsm, veldig greit å starte med. De er lette å lære seg å knyte med, og holder i massevis til en liten baby - og det er ikke noe vektgrense på det. Gjerne veldig easycare også. Elastiske sjal er fine de også, men kjedelig om man har en litt tung baby som vokser ut av det på veldig kort tid..

Finnes kjøp og salg for bæretøy på fb, du kan se der - bæresjal er egentlig veldig greit å kjøpe brukt. Da er de gjerne myke og innbrutt fra start :)

Jeg brukte najell sitt ferdigknyttede sjal, og det funket gullende godt til hun ble for stor og måtte over i bæresele. Hadde et annet vanlig bæresjal og, men syntes det var så mye lettere når jeg slapp å knyte alt selv :’D

Back
Topp