Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, syns det var litt «tungvint» og mykje sjal. No blir det ergobaby embrace i starten og ergobaby 360 når baby e blitt litt større. Bærte mykje med fyste då eg går mykje tur med hund i fjellet. Men smak og behag.
Vi hadde SnuggleRoo bæresjal og var veldig fornøyd med det! https://www.snuggleroo.co.za/baby-carrier/ fant ingen norsk side nå, men ligger mye på Finn/Tise. Det er på en måte en hybrid slik at det er en ferdigordnet del som man tar på seg og justerer, og så en ekstra del som man knytter rundt/under babyen. Syntes det var litt lettere å få dreisen på enn de som må knyttes hele veien. Og baby likte å være så nær inntil, noe som gjorde at jeg fikk laget mat, ryddet litt og strikket med hendene frie
Anbefaler deg å sjekke om du kjenner noen du kan låne skal hos og teste før du evt kjøper siden de er ganske dyre og ikke alle babyer liker å bli båret i sjal jeg lånte mitt av en kollega.
Vi har kjøpt caboo close bæresjal, som er halvveis ferdig knyttet sammen. Har googlet masse og lest i mange forum, før kjøpte vi et billig brukt et på Finn for å teste ut, for å slippe et evt. dyrt bomkjøp. Har skjønt at det er ulike faser og bæresjal/seler etterhvert som barnet blir større og hva barnet foretrekker. Blir spennende å se om det fungerer eller ikke. Ellers har jeg flere av bæreselene som de andre nevner i bakhodet.
Vi har to stk. Baby On Earth bæresjal og kunne ikke være mer fornøyd. Har også et vevd sjal, men ble vanskelig å bære nr 1 i den fordi gravidmagen med nr 2 var så stor da nr 1 var for stor for elastisk sjal. Og nr. 2 med refluks ville ikke bli bært i sjal/sele, så det ble lite bæring av ham.
Så håper å bruke både elastisk og vevd sjal nå med tredjemann. Det er så fantastisk deilig. Og helt nydelig å ha på sykehuset!