Er det noen som har noe tips til bæresjal? Jeg har Ergobaby omni 360 fra før av men har ikke vært noe superfan av den. Føler den blir noe tungvint og at baby ikke sitter så veldig godt i den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har noe tips til bæresjal? Jeg har Ergobaby omni 360 fra før av men har ikke vært noe superfan av den. Føler den blir noe tungvint og at baby ikke sitter så veldig godt i den!
Takk for tips! Alt vi har av sokker og ullsokkerfaller bare av eller er for stort enn så lenge, men fotposer høres bra ut!Jeg pleier å ta på baby tykke ulltøfler og hvis det blåser eller er kaldt tar jeg bærekåpe eller en stor jakke utenpå. Har også noen vind og vann avstøtende fotposer liggende ett sted etter storebror.
Har strikka ulljakke, ullbukse og ullsokker (med strømpebukse eller vanlig sokker innafor), eller ulldress og ullsokker. Foreløbig bærer jeg henne inni jakka jeg brukte som gravid, meeen må snart ha skikkelig bærejakke. Hun har derfor foreløbig ikke noe annet utenpå de strikka ullsokkene, siden beina stort sett er inni jakka. Er også veldig varm av seg, så kan ikke pakke på for myeDere som bærer på tur: hva har dere på babyen/dere selv når dere går ute? Tenker spesielt på beina til babyen
Høres lurt ut, takk for tips! Får prøve meg litt frem. Har ikke prøvd å bære ute enda, men har arva en bærejakke til vinter, så tenkte jeg skulle prøve meg nå snart før den blir for varm.Har strikka ulljakke, ullbukse og ullsokker (med strømpebukse eller vanlig sokker innafor), eller ulldress og ullsokker. Foreløbig bærer jeg henne inni jakka jeg brukte som gravid, meeen må snart ha skikkelig bærejakke. Hun har derfor foreløbig ikke noe annet utenpå de strikka ullsokkene, siden beina stort sett er inni jakka. Er også veldig varm av seg, så kan ikke pakke på for mye