Hva er deres tanker rundt bæresjal ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Klarte meg ikke uten! Hadde en caboo(?) i starten og ergobaby fra 6 mnd.

Jeg fant ikke ut av dette underverket før baby var 4-5 mnd. Så fikk ikke brukt den lenge. Nå blir den tatt i bruk fra første ukeSamme her med andremann! Caboo close carrier det første halvåret ca, deretter Ergobaby 360 omni. Mini elsket det! Skjønner ikke hvorfor jeg aldri gav det et ordentlig forsøk med førstemann! Viktig å teste ulike seler, tenker jeg. Jeg prøvde et par typer som var helt feil for min kroppstype. Da jeg fant noen som passet, så var det en skikkelig aha-opplevelse![]()
Veldig mange som viser riktig bruk av sele, sjal på insta og på fb har du mange sider der man kan få utrolig god hjelp fra folk med riktig kunnskap!Hadde ikke klart meg uten med mellomste. Minstemann ville bare ligge alene. Er 13 og 11 år siden nå. Så jeg er spent på hva jeg har tatt vare på og hva jeg ev skal investere i denne gangen. Men tenker noe tynt elastisk til den første tiden. Så kommer det jo ann på babyen og hva den liker.
Bare vær obs på stillingen til baby og knyting. Jeg må lese meg opp igjen, er så redd for at babyen skal bli skadet eller at den ikke får puste.
Savner bæreforumet tettinntil som fantes da jeg gikk gravid sist.