Bæresjal

Vivi

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei dere som tidligere har prøvd/ brukt bæresjal.
Har dere noen anbefalinger å komme med? Det fins så utrolig mange på markedet, og jeg vil helst ikke kjøpe noe som ikke blir brukt. Jeg hadde nemlig et til eldstemann, men det var så tungvint å få på seg, så jeg brukte det lite.
Fins det noe som er virkelig lett å bruke, behagelig på og ser fint ut? :Heartred Blir superglad for tips!

Close caboo bæresjal:) dette er en «hybrid» mellom bæresele og bæresjal, og veldig lett å bruke. Jeg har bare prøvd det noen tilfeller, da jeg venter mitt første barn nå. Men kjøpte min venninne sitt, fordi det var såpass behagelig:)

Close caboo bæresjal:) dette er en «hybrid» mellom bæresele og bæresjal, og veldig lett å bruke. Jeg har bare prøvd det noen tilfeller, da jeg venter mitt første barn nå. Men kjøpte min venninne sitt, fordi det var såpass behagelig:)
Takk! Skal sjekkes ut :love017

Har fortsatt Close Caboo fra sist gang. Det går for å være et greit førstegangssjal. Jeg har ikke prøvd noen andre da, så kan ikke si noe om det.
Bare husk å ta rolig og gradvis opptrapping mtp bæring, er mange muskler i mage og rygg som har vært gjennom mye rart disse månedene vi har vært gravide.

Har kjøpt Baby K Tan bæresjal denne gangen, trenger ikke og knytes. Hadde bæresele sist, så veldig spent på hvordan jeg syns det er i forhold☺️

Back
Topp