Bæresjal...?

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Er det noen her inne som har litt erfaring med bæresjal, vi har sele etter storebror (ergobaby 360), men fikk liksom aldri det helt til de første mnd. Denne gangen MÅ d jo være praktisk å ha lille «på seg» med en aktiv 2-åring[emoji28] Så hva bør man gå for? Tenker at en av disse som er mellomting av sele og sjal kanskje hadde vært noe...baby ktan, close caboo??[emoji848][emoji16]

Meld deg inn i bæregruppe, er mitt beste råd! Jeg har også lyst å bære baby denne gang, sist hadde jeg elastisk og bar henne litt. Har kjøpt inn vevd sjal og har lyst på ringslynge (ser så kjapt ut å hive på når man kan det!
De har mange gode råd og tips på bæregruppe på Facebook :)

Jeg har båret min siden han var noen uker gammel.

Brukte caboo først. Den var helt super, god og myk og ganske enkel i bruk. Men rundt 6-8 kg syns jeg at ungen begynte å sige. Da gikk jeg over på ergobaby sele med innlegget. Ble helt gal av hvor knotete den var (360), og kjøpte vevd sjal. Da var det gjort og jeg bærer ham ennå [emoji4]

Denne gang bærer jeg helt fra start [emoji4] tenker at for å gi storebror den oppmerksomheten han ønsker og samtidig ivareta lille er det helt perfekt [emoji173]️

Meld deg inn i bæregruppe, er mitt beste råd! Jeg har også lyst å bære baby denne gang, sist hadde jeg elastisk og bar henne litt. Har kjøpt inn vevd sjal og har lyst på ringslynge (ser så kjapt ut å hive på når man kan det!
De har mange gode råd og tips på bæregruppe på Facebook :)

Hvilket sjal har du kjøpt? (Jepp, jeg er sjalnerd [emoji16])

Brukte ergobaby hybridsjal i nyfødtperioden og egobaby original sele og vevd sjal etter, men har ikkje bært etter hu lærte å gå. Likte godt det elastiske sjalet til nyfødt, kunne gå å gjere ærend uten skriking. Om eg skulle kjøpt ny sele hadde eg ikkje kjøpt ergobaby, hadde kjøpt ein sele i sjalstoff i stede

Meh dai er det også mange som liker godt, og syns er enklere enn vevd sjal. Det er en slags krysning av sjal (ofte i sjalstoff som nevnt over) og sele.

Hvilket sjal har du kjøpt? (Jepp, jeg er sjalnerd [emoji16])
Ellevill Zara, aubergine :D kom med et hull og løse tråder, så ganske skuffet så langt :( men sendte Mail (ble litt for mye for meg å fikse når jeg er ganske ny i bæreverden), så håper på svar snart :p
Begynner med billig, også hvis jeg klarer å overtale samboer så blir det dyrere etterhvert :rolleyes:

Ellevill Zara, aubergine :D kom med et hull og løse tråder, så ganske skuffet så langt :( men sendte Mail (ble litt for mye for meg å fikse når jeg er ganske ny i bæreverden), så håper på svar snart :p
Begynner med billig, også hvis jeg klarer å overtale samboer så blir det dyrere etterhvert :rolleyes:

Ånei, så kjedelig at det var så mye feil på det... rett fra Ellevill da? Håper du får refundert noe eller retur. Tror Ellevill sjal er supert til nyfødt. Det var mitt første vevde, men hadde allerede byttet det ut når han var rundt 8 mnd. Kjøpt nytt (eller nye da [emoji87][emoji6]).

Ånei, så kjedelig at det var så mye feil på det... rett fra Ellevill da? Håper du får refundert noe eller retur. Tror Ellevill sjal er supert til nyfødt. Det var mitt første vevde, men hadde allerede byttet det ut når han var rundt 8 mnd. Kjøpt nytt (eller nye da [emoji87][emoji6]).
Ja, samboer overrasket meg med et sjal, rett fra siden, så håper jeg får svar snart.. hørt det er lett å bryte inn, så det er jo supert. Gleder meg skikkelig til å bære, håper han blir bærebaby! :happy:

Jeg har ingen bæreerfaring, men skal ihvertfall prøve caboo close mens hun er nyfødt etter flere anbefalinger :)
Dersom bæring passer for oss, tenker jeg å bytte til noe annet etterhvert som hun blir tyngre.

Har meldt meg inn i gruppa på facebook, så får prøve å lese meg opp litt mer...ble mer overveldet når jeg begynte å lese, synes valget bare ble enda vanskeligere[emoji23][emoji28]

Back
Topp