Bæresjal

Hahaha, av hvordan du knyter :)

Aha! Her er jeg så fersk, så bruker kun to ulike, men fortsatt ganske like knuter :-)
Front wrap cross carry (fwcc), er den enkleste, og så en annen jeg ikke husker navnet på, men om du søker opp moby wrap knyting på YouTube får du opp den!
Tips til knytefilmer er å se av ho "wrap in your love" på YouTube, gode filmer :-)
Hvordan knyter du?

Aha! Her er jeg så fersk, så bruker kun to ulike, men fortsatt ganske like knuter :-)
Front wrap cross carry (fwcc), er den enkleste, og så en annen jeg ikke husker navnet på, men om du søker opp moby wrap knyting på YouTube får du opp den!
Tips til knytefilmer er å se av ho "wrap in your love" på YouTube, gode filmer :-)
Hvordan knyter du?

Har bare brukt fwcc, som du nevner :) skal sjekke de videoene! :D

Caboo har vi. Likte det veldig godt jeg men baby har bare akseptert det to ganger dessverre..

Jeg har en caboo close jeg selger for 500,- nå om noen er interessert! [emoji4] vi har vokst ut av den bare!

Hvor lenge kunne dere bruke den? Vekta som avgjorde det eller?

Japp! Monsteret mitt siger ned! Han er typ litt over 6 kg nå! MEN det skal sies, jeg foretrekker sjalet allerede! Så har ikke lagt noen innsats i å prøve å finne en bedre måte i cabooen, for tror d bare et å justere det til! For den skal gå opp til 8 kg!

smalltemp2.jpg Flere som har prøvd Ergobaby 360 uten spebarnsinnlegget? Lillegutt er 5 uker og over 6 kg å det ser ut så han sitter godt,men jeg lurer på hvordan det er for hoftene sin del ?

Vi har nylig fjernet innlegget, min er to mnd og nærmere 7 kg, men hodet var nesten helt uten støtte med innlegg og det ville vi helst unngå :) tror og håper det går fint :)
At han kom så høyt opp mener du? Da ville jeg også tatt det ut:) ser innlegget skal brukes til 4 mnd å tenker det sikkert er en grunn for det med tanke på hodet/bekken/rygg/hofter,men så prøvde jeg idag uten å syntes egentlig lillegutt satt veldig godt i bæreselen så jeg ble litt usikker:)

Bruker et vevd sjal fra ellevill og er kjempefornøyd med den. Kjøpte babylonia tricot-slen brukt, men syns den vevde er mye enklere å bruke.

Back
Topp