Bæresjal :)

SallySue

Forelsket i forumet
Er det noen som bærer tett inntil her? :) Jonas er totalt avhengig av nærkontakt og de siste dagene har jeg måtte bruke ergobabyen med spedbarnsinnlegget, men synes det er så varmt for lille og jeg sliter med å få igjen spenna bak når jeg er alene ;) Har veldig troa på at sjal kanskje kan være noe for oss, men det er jo så mange merker!! Erfaringer mottas med stor takk :)
 
Moby er fantastisk men litt vanskelig å få på selv i starten samt ute. Jeg bærer mest i K'tan. Der er det ingen knytting eller lange deler. Han vil helst være inntil hele tiden og med det får jeg jo handlet, spist, ryddet osv ;)
 
Jeg elsker mobywrapen min ❤️
 
Prøv baby k'tan! Det er superenkelt!! Ingen knyting. Kan brukes fra nyfødt. Jeg syns det er litt vanskelig å få henne riktig oppi nå når hun bare er et par uker gammel, men det er bare øvelse. Brukte det mye med storebror da han var litt større :)
Sikler selv på ergobaby adapt, selvom jeg har ergo original.. Enig med deg med at det er stress med spedbarnsinnlegget og synd at selene ikke kan krysses på ryggen.

Evt kan du prøve ergobaby hybrid. Ikke erfaring med det selv, men relativt billig og det er enkelt å knyte til basic froskestilling F eks. Bare å sjekke YouTube :)

Edit: her er guide ! http://www.tettinntil.no/p/instruksjoner-bresjal-3-elastisk.html?m=1
 
Har akkurat fått oss Aldoria bambus sjal :) har hatt moby wrap og Babylonia tricot-sleen før, men syntes de var litt tunge, tette og varme :)
Edit: har også Babyhawk meitai som jeg elsker, men har ikke testa den på nyfødt
 
Har akkurat fått oss Aldoria bambus sjal :) har hatt moby wrap og Babylonia tricot-sleen før, men syntes de var litt tunge, tette og varme :)
Edit: har også Babyhawk meitai som jeg elsker, men har ikke testa den på nyfødt
Googlet det aldoria og det så sykt deilig ut!! Gi update når du har fått testet det litt da;)
 
Har også bestilt bæresjal, her ble det baby k'tan. Likte st det var uten knyting, for det ser jeg for meg er skikkelig stress. Spent på hvordan det er, men ser flere har nevnt den her=) har en ergobaby 360, men føler det blir litt klumpete med bæresele, ihvertfall hvis man skal bruke den en del. Kanskje bæreselen blir fin på litt turer når de blir litt større=)
 
Har også bestilt bæresjal, her ble det baby k'tan. Likte st det var uten knyting, for det ser jeg for meg er skikkelig stress. Spent på hvordan det er, men ser flere har nevnt den her=) har en ergobaby 360, men føler det blir litt klumpete med bæresele, ihvertfall hvis man skal bruke den en del. Kanskje bæreselen blir fin på litt turer når de blir litt større=)

Hvor kjøper man disse?
 
ImageUploadedByBV Forum1470460852.723063.jpg

Ser ut til at jollyroom er billigst for tiden.

Ulempen med denne må vel være at det er faste størrelser? Jeg og samboeren måtte hatt hver vår.

Vi har Close Caboo som kan justeres (den har slyngeringer). Men det er klart, alt som kan justeres kan gjøres feil ;)
 
Jeg bruker elastisk bæresjal til min lille gutt og pappaen bruker ergobaby adapt. Synes det er et fantastisk godt hjelpemiddel når en har en baby som krever mye nerhet. :)
 
Jeg bruker elastisk bæresjal til min lille gutt og pappaen bruker ergobaby adapt. Synes det er et fantastisk godt hjelpemiddel når en har en baby som krever mye nerhet. :)

Vi har også en Adapt (og en Original) som jeg bruker ute. Veldig fornøyd med Adapt, Original ble for tungvint med nyfødtinnlegg.

Selene blir nok også mer brukt når han blir for tung til å bæres i Caboo.
 
Last edited:
Back
Topp