Bæresjal

TenaLady

Andre møte med forumet
Vurderer å skaffe meg bæresjal når bebis kommer. Har allerede en bæresele fra ergobaby (orginal) med nyfødt innlegg, men vurderer en mobywrap eller caboo close carrier til den første tiden. Noen som har erfaring med litt forskjellig og har lyst å dele?
 
Elsker mobyen min men den er litt kronglete når man er ute. Blir jo veldig skitten hvis endene kommer i bakken når man prøver å få den på alene

Caboo er genial men mange sliter med at ringene gnaver i sidene. Men mange er kjempefornøyde med den:)

Jeg har kjøpt meg K'tan denne gangen :)

Ergo fikk jeg først brukt når baby var litt større sist
 
Vi har brukt moby ute, og jeg bruker moby til henting/levering på sfo, når vi er i butikken osv. Jeg har den ferdig knytt når jeg reiser hjemmeifra så er det bare å putte baby oppi :)
 
Moby er et ganske varmt elastisk sjal. Aldoria (kjøpes hos Bæreglede) er i bambus, tynnere og svalere. Ville heller kjøpt det om jeg skulle hatt elastisk sjal.

Mange liker caboo. Aldri testet det selv, men det er et type ferdigknytt elastisk sjal.

Begge deler er komfortable til babyen er 6-7 kg.

Personlig foretrekker jeg vevd sjal til nyfødt, men de aller aller fleste liker elastisk sjal best.
 
Har kjøpt Caboo, synes den virker helt topp!
 
Har sjalet fra ergobaby og er fornøyd med det :) Enkelt å knyte, og når det først er på kan man ta baby inn og ut flere ganger.
 
Har hatt moby wrap og Babylonia tricot-sleen, de funka greit men blir ganske varme og klamme. Denne gangen tenker jeg å gå for meitai :) om det ikke funker vil jeg ha vevd sjal
 
Vi har brukt moby ute, og jeg bruker moby til henting/levering på sfo, når vi er i butikken osv. Jeg har den ferdig knytt når jeg reiser hjemmeifra så er det bare å putte baby oppi :)
Sniker fra august. Vet du hvor jeg kan få fatt i "oppskriften" på hvordan en knyter for å få den ferdig knytt før en drar hjemme i fra? Jeg har den vanlige metoden skrevet ned og ble vist den andre...som om jeg husker hvordan den var nå:p
 
Har et Looma sino bæresjal som jeg synes er veldig bra:) ellers liker jeg godt mei tai når babyen blir litt for stor elastisk sjal
 
Veldig fornøyd med mobywrapen min ❤️
 
Back
Topp