Bæresjal

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Kunne tenkt meg et bæresjal å bruke når babyen er nyfødt. Hvilket anbefaler du?

Jeg anbefaler Caboo sitt! Det er ferdig knytt på en måte, så man slipper å stresse med flere meter langt sjal som skal rundt om og her og der - jeg fikk iallefall aldri teket på det. Men finnes vel en nettside med forskjellige bæresjal og en Facebook-side med mødre som bruker sjal :) lurer på om det er noe som heter bæreglede eller noe slikt.

• Liker
Reactions: BMC
Følger det her. Jeg ønsker å bruke ordentlig bæresjal, slik man må knyte hit og dit. Vet ikke hvor man får tak i det eller hvordan man gjør det enda. Men jeg har bestemt meg for å lære det, og kan gjerne øve på bikkja :happy:(JackRussellTerrier).

Følger denne jeg også :)

Jeg anbefaler Caboo sitt! Det er ferdig knytt på en måte, så man slipper å stresse med flere meter langt sjal som skal rundt om og her og der - jeg fikk iallefall aldri teket på det. Men finnes vel en nettside med forskjellige bæresjal og en Facebook-side med mødre som bruker sjal :) lurer på om det er noe som heter bæreglede eller noe slikt.
Tror jeg går for noe som er ferdig knyttet ja. Ser tungvindt ut med de som må knytes :p

Det som er så genialt med de man knyter selv er jo at man kan bruke de ganske lenge. Ei venninne brukte det til sønnen var rundt 4 når det var lange turer og han ikke orket å gå hele tiden.

Det som er så genialt med de man knyter selv er jo at man kan bruke de ganske lenge. Ei venninne brukte det til sønnen var rundt 4 når det var lange turer og han ikke orket å gå hele tiden.
Jeg har ergobaby som jeg syns er grei å bruke til større barn, men syns nyfødtinnlegget ble alt for varmt å bruke når babyen var nyfødt. Så er primært ute etter noe jeg kan bruke de første månedene og som er enkelt å bruke.

Vi brukte elastisk sjal, Sino, da ungen var nyfødt (og han var en knøttliten nyfødt). Synes stoffet er deilig, ikke for varmt når man bærer rundt på den lille varmeflaska, men samtidig stødig nok. Byttet over til Ergobaby da han ble større og villere og ville se seg mer rundt.

• Liker
Tror jeg går for noe som er ferdig knyttet ja. Ser tungvindt ut med de som må knytes :p
Det ser helt vilt ut, 6 meter med tøy som skal hit og dit.. men prinsippet er egentlig veldig enkelt for nyfødtbæring, og etter at du har gjort det et par ganger går det kjempefort.

• Liker
Vi brukte bb slen. Det var overraskende lett å lære seg å knyte :) Kikket på youtube og prøvde noen ganger før babyen kom. Hvis jeg skulle bruke det ute, knytet jeg det ferdig på hjemme, og satt babyen i når vi kom fram.

• Liker
Back
Topp