Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg går for noe som er ferdig knyttet ja. Ser tungvindt ut med de som må knytesJeg anbefaler Caboo sitt! Det er ferdig knytt på en måte, så man slipper å stresse med flere meter langt sjal som skal rundt om og her og der - jeg fikk iallefall aldri teket på det. Men finnes vel en nettside med forskjellige bæresjal og en Facebook-side med mødre som bruker sjallurer på om det er noe som heter bæreglede eller noe slikt.
Jeg har ergobaby som jeg syns er grei å bruke til større barn, men syns nyfødtinnlegget ble alt for varmt å bruke når babyen var nyfødt. Så er primært ute etter noe jeg kan bruke de første månedene og som er enkelt å bruke.Det som er så genialt med de man knyter selv er jo at man kan bruke de ganske lenge. Ei venninne brukte det til sønnen var rundt 4 når det var lange turer og han ikke orket å gå hele tiden.
Det ser helt vilt ut, 6 meter med tøy som skal hit og dit.. men prinsippet er egentlig veldig enkelt for nyfødtbæring, og etter at du har gjort det et par ganger går det kjempefort.Tror jeg går for noe som er ferdig knyttet ja. Ser tungvindt ut med de som må knytes![]()