Bæresjal

Marit W.L

Andre møte med forumet
Noen som bruker bæresjal? Isåfall -noen tips til hvor man får kjøpt sjal som ikke koster flesk? (les:1500 +) Hvilke merker er bra og hva er det man bør se etter for å vite at det er bra? Jeg har bare brukt elastisk sjal til nå, men har lyst til å prøve et som er uten stretch etterhvert...
 
Følg med på babybutikkene når de har tilbud, stadig vekk 20% på alt osv. Jeg fant sjal 3-400 kr billigere i babyshop-butikken enn på nettsiden deres, og så fikk jeg 20% rabatt fordi de hadde det på alt den dagen :)
 
Fikk det ikke til med bæresjal... Men har Ergobaby og Babybjørn..
Babybjørnen har fungert best nå, men ønsker å gå mer over til Ergobabyen...

Sjekk finn.no. Mange som meg som har kjøpt, men ikke brukt.. ;-)
 
Jeg har ett Ellevill sjal kjøpt på Bæreglede i Oslo. Mitt er ett vevd sjal i bomull og lin. Veldig fornøyd med det, men kan bare en knute enda :D
Mitt sjal kostet ca 1100 nytt i str 6. Du kan finne mange fine brukte i gruppen kjøp og salg bæretøy på fjesboka. Nye Ellevill sjal kan kjøpes på nettsiden deres :)
Om du bor i Oslo kan de hjelpe deg på butikken Bæreglede hvis det er noe du lurer på.
Skjønner at du vil bytte ut det elastiske, baby er vel for tung for det nå.
Hva med å selge det du allerede har? Da kommer du jo litt på vei :)
 
Veit ikke hvor mye mitt kosta, fikk det av svigersøster. Men hun kjøpte det på eBay :)
 
Tilbud på et på ellevill sine nettsider nå, som skal være fine til nybegynnere. Har kjøpt, men ikke fått prøvd det ordentlig enda.
 
Jeg har ellevill, og er veldig glad i det! Kan også bare en knute, så må lære meg fler :)
 
Back
Topp