Bæresjal

Joggejenta

Mamma til Eva 09.10.14 <3
Oktoberskatter 2014
Mailykke 2018
er det noen som har tatt i bruk bæresjal? Siden snuppa var litt liten ved fødsel er hun ikke stor nok til bæresele. Jeg kunne derfor tenkt meg å teste bæresele. Ser for meg at det er veldig praktisk, spesielt når mannen skal tilbake på jobb og vi blir alene på dagtid. Jenta vår er veldig sterk, så når vi bærer henne er to hender helt nødvendig for å passe på at hun ikke vrir seg og slenger på hodet.

Jeg vil gjerne ha tips om bæresjal! Gjerne en type som både kan passe til dame på 1.60 og på mann på 1.90 :P

Tenkte å prøve mitt idag, tror det heter moby wrap og passa både min lave søster og henbes hlye mann :) dem brukte sjalet til ungen var over 2 år :)

Da ville jeg også anbefale moby wrap...for den passer alle str. Man lærer å knytte det etter noen forsøk ;) Og går raskere for hver gang :)

Vil anbefale caboo carrier!

Som et sjal me mn man slipper all knytinga! Lille her roer seg godt i det :)

Jeg bruker sleepy wrap. Det ligner moby wrap, men jeg tror stoffet er litt tynnere. Det er enkelt å knytte, og jenta vår trives godt i det :-)

Jeg har ikke kommet så langt enda jeg da. Vi tenkte vi skulle se ann behovet, men har hørt mye bra om moby wrapen :):)

Vil anbefale caboo carrier!

Som et sjal me mn man slipper all knytinga! Lille her roer seg godt i det :)
Jeg har lånt Caboo Close av min svigerinne, kjempe fint! Veldig greit at man slipper å knyte, har ikke brukt det så mye enda. En natt lille bare skrek var det eneste løsning, der sovnet hun med en gang :)

Kjøpte MobyWrap på ebay, men har ikkje komt så langt at eg har prøvd da endå :P

Jeg kjøpte en tricot slen fra babylonia og brukt det MYE, men har lest en del på nettet og ville nok gått for en moby wrap (litt tynnere) eller et sino (tynnest) siden vi har veldig lett for å bli varme både snuppa og jeg :) Men nå går det jo mot vinter så jeg tror den jeg har blir bra.

Jeg kikker på bæresjal om dagen. Lyst på! Lurer på moby wrap.

Back
Topp