Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har nettopp bestilt ergobaby sitt bæresjal d såg litt fresht ut har hørt at caboo? E grådig greit for der slippe en å knyte så mye.. Men kan gi en tilbakemelding når eg har fått testet mitt ut då
babyjente 27 Juli ♡
Har hørt at ergobaby er mer ergonomisk enn babybjørn men jeg har jo ikke prøvd noen av dem selv, så skal ikke gjette for mye
Tenker bæresele blir tungvindt dersom jeg gjør husarbeid, vurderer heller sjal slik at barnet er litt mer "beskyttet". Da mener jeg med armer og bein som ikke henger og slenger. Men jeg vet som sagt ikke, er førstegangs.
Tusen takk for svar, gjør det mye lettere å vurdere hva man trenger og ikke. Skal se en del på den, heldigvis god tid på ossJeg har brukt ergobaby bæresele med vesla oppi helt siden hun var 4 mnd. Brukt ved reising (gåing på flyplass o.l), men primært hjemme når jeg må få gjort husarbeid/lage middag og hun bare vil bæres. Har vært helt genial. Nå er hun snart 2 år, og den fungerer fortsatt like godt. Når lillesøster kommer må jeg få kjøpt spedbarnsinnlegget, så kan den brukes til henne også. Er spent på om det vil fungere.
Kjøpte mobywrap sist, med tanke på bruk til nyfødt, men ble aldri komfortabel med den måten å bære på. Selve påknytinga ble grei etterhvert, men følte liksom ikke at ungen var helt trygg oppi der!
Bare hyggeligTusen takk for svar, gjør det mye lettere å vurdere hva man trenger og ikke. Skal se en del på den, heldigvis god tid på oss
Knytinga er bare å øve på. Når man har gjort det 5 ganger, så begynner det å gå av seg selv. Himla kjekt med bæredingser syns jeg. Og ikke minst koselig, både for mor og barn. Sjekk ut tettinntil.no om du er nyskjerrig. Se på bæreinstruksjoner for å se på forskjellige typer og skjønne litt greia.
Ellers har man jo slynger også som funker på nyfødte forresten.
Sent from my iPad using BV Forum
Kupp
Tenker bæresele blir tungvindt dersom jeg gjør husarbeid, vurderer heller sjal slik at barnet er litt mer "beskyttet". Da mener jeg med armer og bein som ikke henger og slenger. Men jeg vet som sagt ikke, er førstegangs.