bæresjal..

Cindrella

Forelsket i forumet
Tenkte jeg skulle prøve det denne gang da man får litt friere hender ;) noen som har erfaring evt hvilket er best??

Jeg òg, er litt nysgjerrig på det. Det er jo så mange typer i omløp :)

ja, tenker elastisk meeeen har jo aldri prøvd så vanskelig å vite..

jo ammehjelp er vel lurt. men kan man ikke amme i de elastiske å? tenke på sjal først og fremst for å få bebi nærmere og derme øke melkeproduksjon( noe jeg sleit med forjegang)......

Tja, vil tro det. Jeg har ingen erfaring overhode. Kanskje noen andre kan svare på det?

jo fant svar det går ann ;D

ja jeg så på moby wrap, men også mam eco.... er jo ett hav av sjaler.. tenker mest å bruke det når jeg går hjemme altså det føørste året.. så får vi se :D

http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=996 likte denne jeg.. :)

Jeg hadde tilsvarende mobywrap,altså elastisk sjal med første og var veldig fornøyd. Ulempen er at de ikke holder så mange kilo. Men vevd sjal er det samme bare sterkere,så det varer lenger :)

Jeg hadde mobywrap til vesla, og var veldig fornøyd. Men det er litt styr å knyte det i starten, og det ble VELDIG varmt.. Denne gangen går jeg for ringslynge tror jeg...

anbefaler nok en gang bæreforumet www.tettinntil.no for alle som lurer på noe vedrørende bæretøy. Her har de masse informasjon om de forskjellige typene...

Back
Topp