Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt moby selv mye, men ble så tungvint og knyte det på seg støss og stadig og så ble det veldig varmt på sommeren...Jakobe4 skrev:
Nå vil jeg ha noe mere sånn som man bare kan klikke på :P
Moby bæresjal syntes jeg var veldig greit når minsten var liten, men ble fort veldig varmt. Mei Tai skal jeg ha denne gangen og, lånte til minsten og ble forelsket...Sulla skrev:
Novembergull med juniskatt skrev:
Moby bæresjal syntes jeg var veldig greit når minsten var liten, men ble fort veldig varmt. Mei Tai skal jeg ha denne gangen og, lånte til minsten og ble forelsket...Sulla skrev:
Jeg kjøpte faktisk en Mei Tai også jeg, når jeg tenker meg om... Kjempekul - og ikke brukt... :/ Synes den var så innmari tjukk og stiv liksom?!
Men mulig jeg gjorde noe feil... Hvor gammel var barnet ditt da du begynte å bruke den?
Sulla skrev:
Novembergull med juniskatt skrev:
Jeg kjøpte faktisk en Mei Tai også jeg, når jeg tenker meg om... Kjempekul - og ikke brukt... :/ Synes den var så innmari tjukk og stiv liksom?!
Men mulig jeg gjorde noe feil... Hvor gammel var barnet ditt da du begynte å bruke den?
han var vel ca 3 mnd, han stortrivdes og jeg syntes den var utrolig behagelig på, brede stropper over skuldrene. Den kan og brukes til rygg bæring når barnet blir større.