Bæresjal vs. bæresele

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Vurderer å gå til innkjøp av bæresjal eller bæresele, men er litt "lost" i denne produktjungelen..

Alle tips mottas med takk :-)

Ergobaby bruker vi. Med spedbarnsinnlegg. Har et sjal liggende også men rekker aldri å sette meg inn i knytemetoder, for når det skal bæres her så haster det, dvs om kvelden når hun hylskriker :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

ergobaby her og, vet ikke hva jeg skulle gjort uten <3 både jeg og mannen elsker den :) Baby roer seg så fint i den!

Ergobaby 360 her. Den er helt super! Husk på spedbarnsinnlegg om du går til innkjøp.

Vi har også ergobaby, men lille liker ikke å sitte i den. Jeg som hadde håpt jeg skulle få armene mine tilbake! Men jeg gir meg ikke, skal prøve et par ganger til for det er så mange som skryter så av de:)

Vi har brukt både ergobaby og moby wrap (elastisk sjal) og er fornøyde med begge deler :)

Jeg har brukt babybjørn og caboo ringsjal, og ringsjalet er favoritten! Superenkelt å få på seg , deilig å gå med og lillemann elsker det! Hadde ikke overlevd uten sjal med en gutt som skal bæres hele dagen.. :)

Har fått låne et caboo ringsjal av ei venninne, så får vi se om det fungerer :) Kjenner armene trenger avlastning!

Har Sino elastisk sjal, Mei Tai og BabyBjörn One, alle er knall til sitt bruk! Sjal og Mei Tai er supert til nyfødt, og BabyBjörnen er kjekk når de er litt eldre og man ikke gidder å styre med flere meter stoff :)

Har fått låne et caboo ringsjal av ei venninne, så får vi se om det fungerer :) Kjenner armene trenger avlastning!

Bare pass på at du får stramma det bra slik at veslegull har hodet ved brystet og at du har krysset på ryggen rett og så langt ned du kan.. Jeg får ringene omtrent ved kjærlighetshankene ( :p ) ble en helt annen opplevelse for ryggen når jeg fikk stramma det riktig.. :)
PS- sjekk youtube for video hvis du ikke skjønner helt hvordan du skal få det på deg riktig.. :)

Vi har ergobaby med spedbarnsinnlegg.
Funker helt supert og kan brukes til de er 20 kg. Man bærer mest med hoften og mindre med ryggen så det er ikke så belastende over tid.

Jeg liker best elastisk bæresjal når de er så små... Har mobywrap. Brukte det frem til førstemann vR 7-8 kg sist, då gikk jeg over til sele etter det.

Har ergobaby og er veldig fornøyd, lillegutten sovner alltid når han sitter i den:)

Vi har moby wrap sjal og angelpack sele. Anbefaler sistnevnte som sele hvis du er smal over skuldrene som meg og samboeren :) hvilken du bær velge kommer litt an på din egen kroppsbygning, men angelpacken er den tynneste og letteste. Ellers ville jeg valgt elastisl sjal hvis babyen din fortsatt er under 7-8 kg, det er definitivt best!! Både for babyen og for ryggen din og alt. Er veldig lett å knyte når man først skjønner opplegget :P

360 eller? Jeg vurderer å kjøpe ergobaby, men ble så satt ut av alle variantene:p

Har bare lånt hos ei venninne så er den originale vi har, hvis jeg skal kjøpe meg en tror jeg at jeg går for den nye 360, den skal være veldig bra. Best i test:)

Back
Topp