Bæresjal/utstyr til 2åring? Peiling?

pandalise

Gift med forumet
I mars skal jeg til Hong Kong, og der er det umulig å drasse med barnevogn!

Så kommer til å må bære min 2åring i et eller anna.. Men har lite peiling.. Tenker det må være på ryggen?

Noen som vet? :-)

Jeg har bæresele som jeg bruker mye til min gutt på snart 15mnd, kommer til å bruke den lenge enda, er mange kilo å gå på og jeg vet om en 4åring som syns det er kos å sitte på mammaens rygg når han er sliten også.
Jeg har patapum, den minner om ergo/manducca men er litt billigere. Ser litt ut som en ryggsekk og er enkel å få han opp i den uten hjelp. Ingen lange knyteting som faller i bakken og blir skitne - det var det eneste negative med bæresjal

Bærer sønnen i manducaen enda vi. Han er to. Bæremeis funker også men er jo større og tyngre å ha med seg

Ergo eller annan formsydd sele med klips er super til formålet. Kan brukast på magen eller ryggen (eg synest alltid det er "tryggast" å ha barnet på magen på veldig folksomme plassar t.d. flyplass osv).

Eg har ein Ergosele som eg har brukt *mykje*. Bar eldste på ryggen omtrent dagleg frå han var 1 til 3 år (også som høggravid), sist eg bar han var han over 4 år, og ca 16 kg.

Mei tai, ville jeg valgt.

Back
Topp