Bæresjal og vogn

fru2

Blir kjent med forumet
Er ikke så mye vi trenger denne gangen.
Men har veldig lyst på bæresjal, hadde baby bjørn sist og det var ikke noe særlig.Hvilken bæresjal liker dere best, gjerne med link.

Så  trenger vi ny vogn for den gamle har vi solgt. Hadde simo forje gang og var fornøyd med den, men har litt lyst på noe annet denne gangen.
Hvilken vogn var dere fornøyd med?
 
Vogn har vi hatt teutonia (ikke superfornøyd - sånn trehjuling som ikke egentlig er trehjuling men har to hjul fremme som sitter helt inntil hverandre - jeg synes den ble tung og ustødig), Emmaljunga (veldig fornøyd, men vi slet den ut) og nå har vi Simo som jeg var fornøyd med

Bæresjal kommer jo i mange former og farger - til å begynne med, for å bære helt nyfødt, vil jeg anbefale elastisk sjal. Jeg har to stykker, et moby-wrap og et kaislakehto, og siden du har termin i januar vil jeg anbefale moby for den er litt tykkere og vil varme litt. Jeg har tenkt at du kanskje vil låne det jeg. Når de blir større så synes jeg at meitai er best - det er lett å knytte, lett å variere, og så finnes det så mange fine!! Jeg har sånn du kan låne også om du vil
 
vil se svar
 
lenemor skrev:
Vogn har vi hatt teutonia (ikke superfornøyd - sånn trehjuling som ikke egentlig er trehjuling men har to hjul fremme som sitter helt inntil hverandre - jeg synes den ble tung og ustødig), Emmaljunga (veldig fornøyd, men vi slet den ut) og nå har vi Simo som jeg var fornøyd med

Bæresjal kommer jo i mange former og farger - til å begynne med, for å bære helt nyfødt, vil jeg anbefale elastisk sjal. Jeg har to stykker, et moby-wrap og et kaislakehto, og siden du har termin i januar vil jeg anbefale moby for den er litt tykkere og vil varme litt. Jeg har tenkt at du kanskje vil låne det jeg. Når de blir større så synes jeg at meitai er best - det er lett å knytte, lett å variere, og så finnes det så mange fine!! Jeg har sånn du kan låne også om du vil

Vil gjerne låne lenemor :-)

 
svare for å se igjen...
 
Bæresjal har jeg ingen erfaringer med, men ser at Lenemor har svart deg:) Tror SuperBærta også bruker dette om jeg ikke husker helt feil ;)

Av vogner har jeg hatt Simo kombi, Teutonia Mistral og OTH. Den jeg var best fornøyd med var OTH:) Fantastisk vogn
 
.-)
 
Har også sjal du kan få låne. Et mosgrnt moby-wrap. Når vi når januar trenger jeg det ikke lenger. De små blir jo store og da er vevd sjal bedre synes jeg.
Når det gjelder vogn har vi en stor god dansk bagvogn. Har aldri hevet meg på vogndilla, så har bare denne og en carena trille som er barnehagevogn til malte for tiden. Akkurat den kunne trenge utskifting. Hadde en litt tøff tur hjem med flyet fra Kreta i fjor. Men kjekt for oss å ha en allerede herpa vogn til flyturer. Så slipper vi å ires!
 
MobyWrap pacificMobywrap
Jeg var kjempefornøyd med det! Det var Olive som tipset meg. Jeg brukte det mye og Aslak trivdes også!

manduca brun - Trykk på bildet for å lukke Manduca
Jeg kjøpte Manduca (igjen Olive som kom med tips) da jeg følte at Aslak var for stor for mobyen. Denne er kjekk fordi den festes med klips og ikke knytting. Den kan også tas på ryggen og kjennes ut som en tursekk.

 
Actrine: Var det ikke DU som tipset MEG om Moby Wrap?
 
Ang vogn så tror jeg det blir  Emmaljunga Edge Duo her :) Synes den virket super da vi så på den og prøvde den i butikken :) Titter også litt på Brio Happy og Teutonia Mistral, Brio Sing :) Vet i allefall at jeg vil ha fire hjul :)
 
Olive76 skrev:
Actrine: Var det ikke DU som tipset MEG om Moby Wrap?



hahaha jo det var det! hihi snakk om å følge med! emoticon
 
Back
Topp