Bæresjal - hvilket?!

madison25

Glad i forumet
Hvilket bæresjal anbefaler DU? Jeg sliiiter i denne jungelen av bæretøy og klarer ikke bestemme meg... :help Det er jo så mye å velge mellom, og jeg aner ikke hva som er best? :confused013 Vil ha noe som er ENKELT å bruke.. Har hørt mye bra om bl.a MobyWrap, Sino, Ergo, Manduca osv...

:anyone

E ikke veldig bevandra i sjaljungelen enda, men e veldig fornøyd m mine to. Det ene e elastisk sjal; aldoria i 100% bambus. Suupermykt og passe best fra 0-6 mndr. Så har æ et vevd sjal i 50/50 silke/bomull fra ellevill(norsk design) som æ bruke hele tia. Passe svalt, lett å pakke m sæ i stelleveska og nydelig mønster.

<3 Isak født 2012 <3

Har ergo babycarrier. Og er veldig fornøyd med det. Bærer fint aønnen min på to år og 13 kg i det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sniker fra juli: har båret mine to gutter i MajaWrap ringslynge fra de var helt små. Denne eg også genial å amme i. Den har til og med lomme sommer kan ha mobil og lommebok i hvis du bare skal en kjapp tur ut. Nå er den nyvalget og ligger klar i sykehus bagen.

http://www.mayawrap.com/

Vi har også en babybjørn ergo som gubben har brukt mye:)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har manduca som jeg brukte sist. Fikk et sjal fra ei venninne denne gangen, må sjekke hva det het, for jeg husker ikke. Tenkte å bytte på litt med de to i begynnelsen, for så å vurdere etter hvert. Er veldig fornøyd med manducaen, brukte den mye og lenge, helt til sønnen min heller ville sitte i bæremeisen :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Brukte mobywrap sist, men det ble sinnssykt varmt! Både for meg og bebis. Gikk over til Beco Butterfly II, SUPERFORNØYD! Litt småbekymra, for nå finner jeg ikke spedbarnsinnlegget! Krise! :O

Når det gjelder sjal, så hadde jeg kanskje gått for silke hvis jeg skulle ha nytt, det blir nok ikke så varmt.

Back
Topp