Vil noen dele erfaringer/tanker om hva man bør velge av bæresjal eller bæresele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser veldig fin og kosete utJeg skal prøve ut najell sitt forhåndsknytte bæresjal denne gangen de andre gangene har jeg brukt bæresele og bæresjal man knyter selv. Liker best sjal, og skal innrømme at det ser nydelig ut at det er knytt på forhånd
Fra forrige ble ferdigknyttet bæresjal fra Najell brukt de 3 første månedene. Så ble Artipoppe bæresele brukt når han ble eldre. Fant ut at mange bæreseler ikke er beregnet på nyfødte selv om det står på at den kan brukes som nyfødt.Vil noen dele erfaringer/tanker om hva man bør velge av bæresjal eller bæresele?
Ser det er flere av de på finn, kan den brukes fra nyfødt?Vi fikk låne ergobaby embrace av ei venninne. Kjøpte et sjal, men det brukte jeg kanskje 3 ganger. Skal sies at mini i ikke trengte å bæres og lå fint i egen seng i stua eller babynest på sofaen. Får jeg en baby som vil være nær hele tiden kan det jo være behovet blir annerledes.
Ja, de kan brukes fra nyfødt, venninna mi som brukte den mye var veldig fornøyd. Jeg brukte den mest på bæretur når mini ble litt eldre, men veldig lett og grei! Kan brukes fra nyfødt til 1 årSer det er flere av de på finn, kan den brukes fra nyfødt?
Enig med deg!Liker best sjal til de minste. Det er lett og tar liten plass i forhold til store og klumpete seler. Går for å knyte når man har gjort det noen ganger Synest også sjal er bedre til nyfødt da det tilpasses bedre enn en sele, synest ofte babyen forsvinner i selen og sitter dårlig. Til større babyer og barn (typ 6mnd+) liker jeg best sele. Så ja takk begge deler, men ville kjøpt sjal først og dersom det blir bærebaby kan en kjøpe sele senere