Bæresjal - Caboo?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Vi har kikket litt på bæresjal som vi kan bruke i spedbarnstiden og gjerne litt lenger. Synes den fra Caboo (ringslynge..?) virket veldig enkel å ta på, selv om alt tøyet virket tungt. Noen som har erfaring med denne? Til og med han far likte den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Naboen vår har denne og hun anbefalte den veldig i allefall. Har vurdert om jeg skulle kjøpe en sånn jeg også :)

Sniker fra oktober13 :) Har caboo, ikke brukt altfor mye men veldig kjekk, var gull verdt når jeg reiste alene med fly med en nyfødt og 4 åringen :) Veldig god for ryggen og syns jeg, og babyen ligger så fint i det sjalet

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Om du bor i Oslo eller nærheten anbefaler jeg virkelig å besøke butikken bæregleder i wesselsgate 8. Der kan du prøve ulike typer bæretøy og få kurs i hvordan man bruker det(gratis)!
Forrige gang kjøpte jeg ett bæresjal og kan bruke det fremdeles på min snart 4 år gamle sønn. Gull å ga med på reiser, ihvertfall om man reiser alene!

Om du bor i Oslo eller nærheten anbefaler jeg virkelig å besøke butikken bæregleder i wesselsgate 8. Der kan du prøve ulike typer bæretøy og få kurs i hvordan man bruker det(gratis)!
Forrige gang kjøpte jeg ett bæresjal og kan bruke det fremdeles på min snart 4 år gamle sønn. Gull å ga med på reiser, ihvertfall om man reiser alene!

Hørtes flott ut med en "faghandel" :D Jeg bor langt unna Oslo og den nærmeste barnebutikken har ikke bæresjal overhodet, kun bæreseler fra BabyBjørn.. De kan bestille det jeg ønsker, men altså liten hjelp i veiledningen :(

Les litt på tett inntil forumet - tror de har en del videoer der også!

Vi kommer til å bruke ergobabyen mest, så jeg bestilte slynge på ebay. Prøvde den med katten i dag, og den var super til den prisen.
Men jeg ville gått inn på tettinntil.no
Lykke til :)

Back
Topp