Bæresjal/bæresele

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Hei!

Har dere noen bæresele eller sjal å anbefale for bruk utendørs?
Er så mye snø her og vanskelig å komme fram med vogna. Kommer nok mest å bruke det for å følge storesøster til skolen, butikken og lignende, men ville vært ålreit å kunne gå en litt lengre tur også uten å ødelegge korsryggen helt :-)
Har dere noe der er fornøyd med?
Akkurat bikket 4 mnd...

Vi er veldig fornøyd med Ergobabyen vår, passer både meg og mannen selv om det skiller over 20 cm på oss. Tror det skal finnes et vintertrekk eller lignende til den også, men det har ikke vi :)

Har en eldre ergobaby selv og den har funket fint med spedbarnsinnlegg men nå når jeg skulle sette henne foran meg med bena på hver side så skrek hun bare som besatt:wideyed: Ser den smalner inn litt nede ved bena på nyere modeller og lurer på om hun kanskje enda er litt liten? Dere med ergobaby, er den smal eller bred nederst?

Har en eldre ergobaby selv og den har funket fint med spedbarnsinnlegg men nå når jeg skulle sette henne foran meg med bena på hver side så skrek hun bare som besatt:wideyed: Ser den smalner inn litt nede ved bena på nyere modeller og lurer på om hun kanskje enda er litt liten? Dere med ergobaby, er den smal eller bred nederst?

Går an ta ut puta av innlegget og bruke den alene :) er vel anbefalt til 5mndr

Vi har 360 og kan justere bredden nederst. Vi har brukt den uten spedbarnsinnlegget en stund og har bare hatt puta under. Nå i det siste har jeg også brukt den uten puta også noen ganger og det har gått fint :)

Har brukt Close Caboo, og bruker den fremdeles. Kjøpte for et par uker siden AngelPack bæresele, og er til nå veldig fornøyd. Den er ikke så tykk og klumpete, og for meg var det mye mer komfortabelt å kunne krysse bak. Men det som funker for meg, trenger ikke å funke for deg. Lurt å teste før kjøp [emoji4]Bærer en del ute med bærejakke over.

Jeg har prøvd både close caboo og ergobaby adapt, og er egentlig ikke fornøyd med noen av dem. Men hvis jeg skal velge liker jeg ergobaby bedre, og det gjør lille også :)

Har ergobaby 360 og bruker den hver dag :p Sjal får jeg bare ikke til, men mannen bruker sjal en del :p Tror jeg må ha noe tykkere og mer fast enn moby wrap, hva anbefales? Til en nybegynner og som ikke koster heroin?
Ang 360 syns jeg den er kjempejev! Filip er stor gutt og har aldri brukt spedbarnsinnlegget, bare dulla det til med et teppe osv før han kunne sitte som anbefalt :)

Har ergobaby 360 og bruker den hver dag :p Sjal får jeg bare ikke til, men mannen bruker sjal en del :p Tror jeg må ha noe tykkere og mer fast enn moby wrap, hva anbefales? Til en nybegynner og som ikke koster heroin?
Ang 360 syns jeg den er kjempejev! Filip er stor gutt og har aldri brukt spedbarnsinnlegget, bare dulla det til med et teppe osv før han kunne sitte som anbefalt :)

Mann med sjal[emoji7] hos de fleste er d mor med sjal mens far har sele

Umiddelbart tenkte jeg bare yaro broken twill fra sjalala.no
Billig og får endel skryt, spesielt til nynegynnersjal å være.

Jeg har ett sjal fra little frog til låns nå, og det syns jeg har litt for lite grip også. Er ganske glatt bomull... tenkte å kontakte mitt lokale bærebibliotek for å låne noen sjal der og teste litt mer hva jeg liker.

Han digger å bære i sjal, knyter og styrer på og eldstemann sov nesten kun i sjal når pappa bar rundt på han [emoji173]️ Filip er med å lager mat, spiller hockey og går på tur i sjal med pappa [emoji173]️Vis vedlegget 243128

Kjøp dere et vevd [emoji173]️ dette vil begynne sige nå nãr han er blitt så stor.

det er ikke så "vanskelig" som det ser ut:)

Yaro har flere i 100% bomull som er fine for førstegangs. Kjøp gjerne brukt - da er de mykere. Er en slik kjøp/salg for bæretøy.

Ellers kjøpte jeg et ellevill jade fra ellevill.no. Det er 100% bomull. De legger ned så de er 50%. På bæretreffet lånte de fleste bybegynnerene dette når de skulle få vist knytting. Det er veldig mykt og lettknytt. Veldig fornøyd med det. Men brukes mindre og mindre da sjalbunken vooookser og jeg har unt meg flere "high end" sjal[emoji87][emoji87]

Back
Topp