bæreseler, mei tai eller??

FruA

Mamma til 3 :)
Oktobermirakler 2013
Det har sikkert vært tråder om dette før, men lurer litt på om jeg skal kjøpe noe bæretøy.. Er ergobaby bra? Eller bør en heller bruke mei tai el..? Kom gjerne med erfaringer :) Tenker mest på bæring i hjemmet da, men også ute på ting og tang, om man ikke gidder ta med vogn eller lignende :)

Jeg likte min mei tai, spesielt når han ble så stor at jeg kunne ha han på ryggen. Brukte den kun på flyreiser og slikt, ikke hjemme. Brukte den ikke mye...

Ok, takk for svar.. Jeg tenker egentlig sånn med en gang, han vil gjerne koses med, men dagene går så fort, så tenkte kanskje noe bæretøy kunne gjøre det litt lettere å gjøre noe her hjemme ;)

Eg bruker ein moby wrap mykje :) veldig grei å bruke her heima når eg vil gjera noko :) får unna litt husarbeid iallefall ;) knerten lika godt å bli boren i den :)

Jeg likte min mei tai, spesielt når han ble så stor at jeg kunne ha han på ryggen. Brukte den kun på flyreiser og slikt, ikke hjemme. Brukte den ikke mye...
Hvor stor er de da når de kan være på ryggen? Jeg har et elastisk sjal jeg bærer babyen i nå, hun er fire uker. Det var fantastisk da vi begynte å bruke den for noen uker siden når jeg både fikk båret og gjort praktiske ting.

Vi har også en mei tai vi låner, så håper på å ta den i bruk etterhvert også.

Jeg har ergobaby. Kjempefornøyd(!!!) men det er mer en ute-sele.
Venter på mobywrap i posten nå til å ha inne. Gleder meg :)

Har caboo close, anbefales på det sterkeste :) kjempelett å ta av og på, behagelig stoff og snill mot ryggen :-) elsker caboo <3

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Hvor stor er de da når de kan være på ryggen? Jeg har et elastisk sjal jeg bærer babyen i nå, hun er fire uker. Det var fantastisk da vi begynte å bruke den for noen uker siden når jeg både fikk båret og gjort praktiske ting.

Vi har også en mei tai vi låner, så håper på å ta den i bruk etterhvert også.

6 mnd tror jeg? :)

Sniker litt... Har Moby wrap og fikk just Beco Butterflyen i posten. Moby er som sagt her veldig grei hjemme, ingen belter ol. Men den passer barna når de ikke veier så mye, det kan begynne å sagge litt ned etter hvert. Men Becoen som er så og si lik Ergobaby var myye lettere og raskere å ta på seg på tur.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har caboo close, anbefales på det sterkeste :) kjempelett å ta av og på, behagelig stoff og snill mot ryggen :) elsker caboo <3

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Den så fin ut! Noe å tenke på :) Takk for svar :)

Sniker litt... Har Moby wrap og fikk just Beco Butterflyen i posten. Moby er som sagt her veldig grei hjemme, ingen belter ol. Men den passer barna når de ikke veier så mye, det kan begynne å sagge litt ned etter hvert. Men Becoen som er så og si lik Ergobaby var myye lettere og raskere å ta på seg på tur.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk for tips :)

Jeg har Mobywrap og Ergobaby bæresele, veldig fornøyd med begge :)

Jeg har erhobaby og bruker den inne. Veldig fornøyd :) Har ei snuppe som er mye våken, så bæreselen gjør at jeg får unnagjort litt husarbeid :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bruker Moby Wrap her, veldig grei til innendørs bruk. Brukte den ekstremt mye til storesøster - hun var et bærebarn! Foretrekker sjal fremfor sele når de er så små, men det er nå bare en smakssak. Har også Boba bæresele (omtrent som Ergo) og var veldig fornøyd med den til storesøster, har ikke prøvd den til lillebror enda.

Back
Topp