bæresele..

silje.84

Glad i forumet
driver og titter på div bæreseler, og så en ny baby bjørn sele i butikken.. noen som har erfaring med denne? den er ekstra polstret ved setet til babyen slik at den ikke skal belaste hofter/bekken like mye som de andre typene di har..

http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/products/Mobility/BABYBJORN-Comfort-Carrier/

har også tittet på ergo bæresele, likte den også veldig godt...
vanskelig å velge!!

Har en Ergo sele, er fornøyd med den. Har til og med en lomme på ryggen til lommebok mobil etc. Eneste minus er at selen rundt livet er ikke polstret helt rundt...

Jeg har en mei tai jeg har sydd selv og en babybjørn jeg har arvet, som sikkert er 4-5år gammel.
Synes helt klart mei taien er best for ryggen min! Ergoen har jeg ikke prøvd, men hørt masse positivt om[:)]

Jeg har en Ergo som vi er kjempefornøyd med. Får ikke vondt i ryggen og lillegutt koser seg veldig i den. Vi har også en babybjørn som vi har arvet men den bruker vi ikke da jeg får veldig fort vondt i ryggen av den.
Så jeg ville helt klart valgt Ergo[:)] Lykke til!

eg er veldig fornøyd med baby björn.
vi har den helt enkleste utgaven, men den funker kjempefint. vi er en del ute og reiser og bruker bæreselen når vi tråkker rundt på flyplassen og selv om Nicolay begynner å bli litt tung så er den ikke ubehagelig verken for skuldrene eller ryggen.....I tillegg elsker Nicolay å sitte i den ettersom han får sett alt ;-)

Jeg har babybjørn men orker ikke ha Nicoline i den lenger er alt får tungt. Jeg er litt usikker  på om hvor lenge man kan bruke baby bjørn jeg, men trur heller jeg ville valgt å kjøpe noe anet en baby bjørn, jeg bruker nå bære sjal å syns det er 10 ganger bedre, flere muligheter og man kan bruke det lenger. Pluss at det er bedre får deg og baby..

ORIGINAL: 77 modell..

Vi har manduca og er veldig fornøyd. Anbefales[:)]

sign! kjøp kjøp :))

eg tror de kan brukes opp til 11 kg...tror det står det på min

Har egentlig alltid tenkt at jeg ikke skulle ha baby bjørn.. hørt mye om vonde rygger og feil sittestilling for barnet. Men syns den nye som var kommet virket bedre. Men vi ender nok opp med ergo tenker jeg[:D] Takk for innspill!

ORIGINAL: 77 modell..

Vi har manduca og er veldig fornøyd. Anbefales[:)]

Vi og. Kjempefornøyd med den. Kan trygt anbefales [:D]

Vi har Beco Butterfly II - anbefaler den! Kjekt at man kan ta selen på barnet først og så på løfte alt på seg selv. Man kan bære både på magen og på ryggen. [:)]

Har ingen erfaring med noen av de andre bæreselene.

Back
Topp