Bæresele

Miip

Betatt av forumet
Hei. Har fått bæresele til vesla vår pga at ho er kontaktsøkende hele tida (bortskjemt??) men har nå hørt at det ikke er bra for så små barn, fordi det blir for stor belastning på hofter/bekken... Så da gikk jeg til anskaffelse av en baby-bag- men synes ho ligger helt gærn`t i den- ikke liker ho det no særlig heller...tips??? [8|]

Du kan fint bruke bæreselen.. Legen min sa bare at de ikke burde sitte i den lenger enn ca. 1 time før de får "ligge-pause".

Følg instinktet ditt og bruk det du tror babyen din ønsker. Du vet best!

bruker bæresele til jonas gnske mye jeg.. for han vil opp på armene hele tiden... men lar han ikke sitte i den så lenge liksom....

Min Jonas Bruker selen av of til - særlig når han har en dag hvor han er litt survete. Ikke så lenge av gangen da jeg merker fort når han vil ut og er sliten av å henge der - eller det er vel kanskje jeg som blir sliten først da kjenner det litt i skuldrene.. Har kanskje ikke stilt inn helt riktig..? [&:]

Jeg har prøvd bæresele til Thea en gang, og da begynte hun å hylskrike oppi der... så det var ingen suksess..... tror kanskje det var fordi hun ikke ser så mye inni der da. Prøver igjen senere!

Back
Topp