Bæresele eller bæresjal

Hvilken bæresele eller bæresjal har dere kjøpt? Og hvilke er dere fornøyd med?
Tror ikke det er rare forskjellen på de ulike. Men har bare prøvd en type som har utgått eller selges begrenset med steder. Baby on earth heter de vi har. Elastisk sjal. Skulle jeg hatt flere etter denne tredje hadde jeg nok vurdert ringsjal også, men blir nok det utstyret vi har nå.

Fant denne nettsiden når jeg søkte på merket, så er kanskje mulig å få tak i det fortsatt. Men ergobaby eller Moonboon er sikkert topp det også, med flere.

Coracor elastisk bæresjal og Ergobaby 360 bæresele. Har også en Snuggleroo som vi har arvet og brukt en del. Ergobaby bruker vi mest når baby kan være på ryggen :) Vi får se om lillebror er like glad i å bli båret som storesøster.

Jeg har kjøpt caboo close til nyfødttiden, og har en ergobaby 360 fra før. Jeg har også et sjal fra didymos som jeg har brukt til ryggbæring når baby er litt større (kan sitte selv), og en onbuhimo til litt kortere turer på rygg fra 1,5-2år ish. Jeg liker aller best å bære i meis, men det blir ikke aktuelt før neste vår - da skal lille og jeg forhåpentligvis gå lange fine turer i skogen - jeg gleder meg!

Back
Topp