Bæresele

Både eg og mannen elska Ergobaby Embrace dei første månedene! Gjekk over til Angelpack når ungen var rundt et halvt år trur eg, og Tula Toddler rundt 2 år :)

Jeg har en bæresele fra ergobaby, husker ikke helt hvilken, men jeg har en som kan brukes fra nyfødt uten innlegg. Jeg har brukt den masse!

Vi gikk også for bæreskjald i starten sist og bæresele tula explore:-) veldig fornøyd med det:-)

Bæresjal i starten (Najell) og så ergobaby omni 360 som bæresele senere

Har caboo close, brukt mye sist! Også kahubaby når hun ble eldre + ringsjal. Nå har jeg utvidet med coracor sjal og ett vevd sjal til senere :Heartpink

Har ikke noe erfaring med bæreselen selv enda, men arvet en fra babybjörn av svigersøster (usikker på modell). Hun hadde i hvertfall vært veldig fornøyd med den og hadde brukt den kjempemye med begge barna sine, og så kan den justeres slik at jeg kan bruke den helt fra starten av. Virker som den sitter godt på når jeg har prøvd den.

Har ikke noe erfaring med bæreselen selv enda, men arvet en fra babybjörn av svigersøster (usikker på modell). Hun hadde i hvertfall vært veldig fornøyd med den og hadde brukt den kjempemye med begge barna sine, og så kan den justeres slik at jeg kan bruke den helt fra starten av. Virker som den sitter godt på når jeg har prøvd den.
Bare til info så er dessverre ikke selene fra Babybjörn ergonomiske. Et tips hvis du likevel vil bruke den er å bruke et skjerf under babyens rumpe, og knyte bak ryggen din, for å gjøre setet bedre.

Bare til info så er dessverre ikke selene fra Babybjörn ergonomiske. Et tips hvis du likevel vil bruke den er å bruke et skjerf under babyens rumpe, og knyte bak ryggen din, for å gjøre setet bedre.
Ooh takk, setter pris på tips :happy: Vi får se hvordan den blir

Back
Topp