Bæresele

AM

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei :) vurderer og kjøpe bæresele, hva er deres anbefalinger?

Vi er veldig fornøyde med ergobaby adapt :) Den er dog litt varm nå i 30+. Tror det finnes en «cool mesh» variant som visstnok skal være mer luftig :)

Ergobaby adapt eller omni og Tula free to grow er gode seler :) syntes 360 blir litt vel varmt med nyfødtinnlegget

Har ergobaby adapt cool air, men har bare prøvd ha henne oppi litt og gå inne foreløpig :p foreløpig fornøyd i allefall:)

Close Caboo, mellomting mellom sjal og sele. Lille er kjempe fornøyd der, og lett å bruke :)

Har Stokke My carrier som jeg brukte til min første datter. Tok den i bruk når hun var 3 mnd og kan bruke den ennå. Nå er hun 3 år. Er superfornøyd med den. Har kjøpt inn Ergobaby aura bæresjal til minstepia nå. Hadde henne i den for første gang i dag(hun er 5 dager gammel) og hun sov kjempegodt nedi der. Den er tynn i stoffet og lett å knytte så jeg liker den veldig godt.:)

Jeg kjøpte et babylonia bæresjal til lille. Men det er så tykt og lite elastisk så det er umulig å knyte stramt nok til at jeg kan bruke det til henne. Skal i kveld å se på et brukt moby wrap og to andre.
Hvis jeg ikke finner et jeg liker så syr jeg et selv av jersey stoff.
Jeg får ikke til å bruke bæresele så jeg håper jeg får til sjal.

Bestilt meg en ergobaby bæresele så får vi håpe at det fungerer for oss [emoji4]

Back
Topp