Bæresele

ssilje

Betatt av forumet
Er det noen som vêr hvor jeg kan få tak i en bæresele som "tåler" mer en 5 kg? Den jeg har står at det er maksvekten..

Ergobaby 360 går til 15 kg og er supergod å bære/sitte* i. (*Antar jeg, siden min sønn heller vil være der enn i vogna ofte,og sovner til stadighet. :)
Til og med med brukket rygg bar jeg ham i den. :)

SoulSling(min favoritt), ergobaby, beco, manduca, tula, Indajani, osv. Er et hav av gode seler som varer opp til 20-30kilo.
Men ikke alle man vår tak i hos vanlige forhandler hvor man feks får tak i ergobaby og Babybjørn og slikt. Men inne på Naturkilden.net, mammanminogmeg, kjøp og salg bæretøy på fb finner du masse fint til en god penge. Om du er i Oslo området kan du dra innom bæreglede hvor de har kyndig og behjelpelig bemanning og bæretøy til salg, også finnes Oslo sling library(tror det var det det het) som har utleie av bæretøy. :)

Mange :) anbefaler å dra på Bæreglede eller Oslo sling library om du er i Oslo-området, begge ligger i Oslo. Bæretreff er gull og flere steder arrangeres det hyppig :) Har selv angelpack og Manduca, og de fungerer godt her, bruker aldri vogn :) Men prøv for å finne den som fungerer til deres bruk :)

Back
Topp