Bæresele.

Meme83

Flørter med forumet
Jeg har ergobaby bæresjal, og synes det er litt tungvint å bruke. Planen var å bruke det for en snar tur innom butikken eller få ordnet litt hjemme. Er det noen som har forslag til en bæresele som han event kan bruke fra nå av. Han er 11 uker..

Synes det er så mye å velge mellom, så blir egentlig helt sprø av utvalget. Har meldt meg inn i Bæregruppa på face for å kanskje bli litt klokkere, men føler at man blir nesten mer forvirret når man ikke kan mye om bæringa fra før.

Snakk med de på bæreglede, bereglede.no, hvis du bor sånn til kan du jo prøve ulike der eller i andre butikker, de er ikke nyfødte lengre og litt mer faste i fisken nå :-)

Vi har ergobaby adapt bæresele. Veldig brukervennlig, rask å ta på. Lille elsker den :)

Last edited:
Bruker babybjörn, kjempe enkel å bruke :) Veldig fornøyd med den. Lillegutt er 12 uker i morgen, og nå elsker han å sitte sånn at han ser fremover :)

Jeg har ergobaby bæresjal, og synes det er litt tungvint å bruke. Planen var å bruke det for en snar tur innom butikken eller få ordnet litt hjemme. Er det noen som har forslag til en bæresele som han event kan bruke fra nå av. Han er 11 uker..

Hva med ergobaby adapt? Har ingen erfaring med den selv, men har hørt mye positivt... Og du slipper nyfødtinnlegg i den :)

Har ikke kjøpt enda selv og lurer veldig på om jeg skal kjøpe den nye baby bjørn eller ergo adapt..??

Vi har ergobaby Adapt, elsker den!

Enkel å bruke og veldig komfortabel. :)

Manduka har også veldig gode og brukervennlige seler.

Back
Topp